Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pahoinvointi alkaa jo rv3

Vierailija
06.07.2011 |

vai onko tämä vain kuvittelua? Raskaushormonikaan ei tässä vaiheessa ole vielä mitenkään korkea. Toiveunta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännit oli ihan älyttömän kipeet ja olin todella huonovointinen, kahdesta aiemmasta raskaudesta ei heti tullut mitään oireita mutta kolmannesta siis tuli parin viikon jälkeen mutta se olikin sitten tuulimunaraskaus...

En siis mitenkään halua pelotella mutta kannattaa varautua aina pahimpaan niin ei tule pettymystä.

Vierailija
2/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta. Molempia "tehtiin" yli puoli vuotta. Muissa kierroissa ei pahoinvointia ollut, ainoastaan niissä joissa tulin raskaaksi.

Pahoinvointi oli minulla ihan kunnollista. Oksensin töissäkin. Olin siis varsin varma raskaudesta jo testiä tehdessä (rv 4+1, eli juuri kun kuukautisten olisi jo pitänyt alkaa).

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo yli viikon ennen kuin plussasin.... aina ennen menkkoja rinnat oli kipeänä, mutta plussakierrossa huomattavasti aikaisemmin ja yhtenä päivänä tuli kamala kuvotus ja pahanolonaalto... oli eka kierto kun yritettiin lasta ja mietin että voiko millään olla mahdollista että tärppäsi jo nyt! no, nyt se huono olo leikkii tuolla olkkarissa :))

Vierailija
4/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinvointi alkoi jo n.rv 3, eli ei ollut vielä edes kuukautiset myöhässä. Aloin oksennella (muita odottaessa ei ollut niin voimakasta pahoinvointia kuin tässä) ja mies sanoi että raskaanahan olen, itse en uskonut että voi niin aikasessa vaiheessa tulla, luulin saaneeni jonkun vatsapöpön:) Ja sitä pahoinvointia sitten riitti läpi koko raskauden.

Vierailija
5/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ekassa ultrassa huomattiinkin, että lapsi oli saanut alkunsa hyvin aikaisessa vaiheessa kiertoa, heti menkkojen loppumisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan