hei rasistit
Ootteko miettineet, et teidän logiikalla myös kaikki kristityt suomalaiset on pedofiileja. Perustuen näihin lestaadiolaisten tapauksiin. Kristittyjä ne on nekin ja vielä suomalaisia, ihan kuin sinä ja minä.
Kommentit (5)
Puhun nyt kohtuuttomien yleistysten logiikasta ja niistä, jotka em logiikkaan pohjautuvin argumentein kirjoittelevat esim. tänne ja esim. muslimeista.
En ole miettinyt, koska tuo ei pidä paikkaansa. Minulle ei ole mikään ongelma sanoa, että lestadiolainen joka panee lapsia, on kusipäinen pedofiili joka pitäisi kastroida ja heittää tyrmään vuotamaan kuiviin ja hän ei sovi esikuvaksi kenellekään, olkoonkin hänen muut tekonsa millaisia vain. Miksi muslimeista ei saa sanoa samoin?
En ole miettinyt, koska tuo ei pidä paikkaansa. Minulle ei ole mikään ongelma sanoa, että lestadiolainen joka panee lapsia, on kusipäinen pedofiili joka pitäisi kastroida ja heittää tyrmään vuotamaan kuiviin ja hän ei sovi esikuvaksi kenellekään, olkoonkin hänen muut tekonsa millaisia vain. Miksi muslimeista ei saa sanoa samoin?
Olisiko sulle ongelma tehdä 5000 aloitusta aiheesta lestadiolaiset on pedofiileja ja lestadiolaiset on natseja?
Olisiko sulle ongelma tehdä 5000 aloitusta aiheesta lestadiolaiset on pedofiileja ja lestadiolaiset on natseja?
Olisi todella suurikin ongelma, en millään jaksaisi/ehtisi kirjoittaa noin monta viestiä enkä ylipäätään tee aloituksia, joilla ei ole muuta tarkoitusta kuin haukkua ihmisiä. En tee sellaisia myöskään muslimeista. Mutta ymmärrän kyllä oikein hyvin, miksi jotkut ihmiset purkavat raivoaan ja turhautumistaan myös kirjoittamalla nettipalstoille. Miksi ihmeessä muslimien tekemistä rikoksista ei saa puhua asiallisesti, vaan aina joku ryntää kiljumaan rasistia ja ohittaa varsinaisen aiheen kokonaan. Tottakai totaalisia ylilyöntejä tapahtuu myös vastapuolella, mutta ainakin itse pyrin ohittamaan kaikki överiksi menevät viestit enkä ruoki provoja. Suosittelen sitä myös suvaitsevaisempien ihmisten puolelle, sillä muuten emme ikinä saa asiallista keskustelua aiheesta vaan sama huutelu ja solvaaminen jatkuu ikuisesti ja niitä viestejä tulee paljon enemmän kuin 5000...
Siis millä logiikalla? Kenestä oikein puhutaan?