Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että ärsyttää...omat ajatukset

Vierailija
05.07.2011 |

En ole exäni kannssa ollut missään tekemisissä yli kymmeneen vuoteen. Olen asunutkin eri paikkakunnalla, mutta nyt kun muutettiin olen taas samassa kaupungissa. Olen nyt muutaman kerran sattumalta törmännyt häneen. Sanaakaan emme ole vaihtaneet. Pitkiä katseita vain.

Nyt kuitenkin, johtuen siitä että olen hänet sattumalta nähnyt pariin kertaan lyhyen ajan sisällä, hän on alkanut pyöriä ihan liikaa mielessäni. Olen miettinyt vanhoja asioita ja suhdettamme millaista se oli ja mitä teimme. Se oli lyhyt mutta sitäkin kiihkeämpi ja aika villiä aikaa muutenkin. Ärsyttää todella että nämä vanhat asiat pyörii ajatuksissani. Yli kymmeneen vuoteen en ole ajatustakaan uhrannut exälle. Mutta näköjään en ihan kylmän viileästi häneen voi suhtautua. En todellakaan halua alkaa hänen kanssaan millekään, on syynsä että hän on ex ja minulla on oma perhe ja täysin eri kuviot.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä puolustelee itseään sillä, etteivät voi tunteilleen mitään, tai siis teoille jotka johtuvat siitä tunteesta. Minusta se on melko omituinen ajatus. Sellaisia ihmisiä ei pitäisi päästää mihinkään tärkeisiin tehtäviin jos ei pysty hillitsemään itseään.

Vierailija
2/2 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikeissa pettää miestäni exän kanssa. Kuten sanoin on painava syy sille, että hän on ex. Olen vain ärsyyntynyt itseeni että huomaan ajattelevani vanhoja asioita. Vanhojenkin miettiminen tuntuu petolliselta ja likaiselta. Siitä soimaan itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi