Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä kielletty aihe? Tyylisuuntauksia blogistin vaatemaku?

Vierailija
05.07.2011 |

Mun mielestä nuo Nöpön vaatteet on itsessään ihan kivoja, mutta! Miten niitä yhdistellään? Ihan järkyn rumaksi menee asut oikeastaan aina. Valitseeko lapsi ne itse? Sitten ymmärrän, enkä moiti, kiva jos lapsi saa olla luova.

Mutta mun käsitys on, että äiti niistä vaatteista intoilee. Linkitetyt vaatteet eri merkeiltä on hienoja ja hienostuneita, mutta sitten omat yritykset on ihan kamalia. Tosi halpiksen näkösiä viritelmiä se saa aikaiseksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis vaatemaku tuntuisi olevan hienostunut ja kalliinkin näköinen. Näistä linkitetyistä päätellen.

Mutta sitten oma tyylitaju blogistilla ihan pepusta. Sitä tarkoitin. Eli yhdistelmät tytön päällä ihan kamalia.

ap

Vierailija
2/5 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on huono blogi niin masokisti täytyy olla että seuraa sitä ja vielä käyttää elämästään aikaa että siitä vielä kirjoittelee. Liiaksi vie huomiota siihen nähden, että ei pidä edes koko blogista. Kai se jotain tarvetta silloin täyttää, ylemmyyden, kiusaamisen, tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ole itse aiemmin lukenut enkä siis mitenkään ottanut kantaa blogiin liittyviin ketjuihin. Nyt lomalla vasta olen alkanut luppoaikaani täyttelemään blogeja lukemalla ja tyylisuuntauksia olen tänään lukenut eka kertaa.

Ei ole tarve mollata, kiusata tai muutakaan. Ihan vaan mielipiteitä olisin lukenut, mutta taitaa olla kulahtanut aihe :) Mä oon niin myöhässä :)

ap

Vierailija
4/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi sinne blogiin sitä turhautumistsi purkaa....

Nykymaailmassa pitää olla valpas mitä internettiin suoltaa, ja myös olla kohtelias nettikäyttäytymisen suhteen.

Vierailija
5/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä ketjussa oli että taaaaaas suljettiin? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän