Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka hyvissä väleissä tulisi olla exän kanssa?

Vierailija
05.07.2011 |

Siis ettei lapset kärsi ja välit pysyy hyvinä.

Pitääkö lähteä yhteiselle lomalle tai tehdä päivän retkiä yhdessä?

Pitääkö ottaa exä kotiin yöpymään kun tulee käymään? (siis jos asuu kaukana)

Pitääkö jutella joka kerta puhelimessa kun lapset soittaa isälle?

Mitä muuta??? Kerro mielipiteesi / käytäntösi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä. Olen samoilla linjoilla kanssanne.

Mutta... exä ehdottelee koko ajan jotain lomareissua tai retkeä tai laskettelua jne ja kun sanon ei niin loukkaantuu ja olen taas hankala...

Olemme hyvissä väleissä ja hän on ollut synttäreillä ja jopa jouluna kutsuttu meille. Mutta siihen haluaisin vetää rajan - ei vaan mene jakeluun...

Kiitos vielä:)

Pitäis viettää enemmän aikaa yhdessä perheenä, käydä kaikkien puistossa, lomalla, kaupungilla, kaupassa. Soittelee jatkuvasti ja jaarittelee tyhjänpäiväisiä, ei koskaan kysy lapsista mitään. Mulla ei mene jakeluun miksi ei ollut noin innokas mistään noista asioista vielä silloin kun meitä ydinperheeksi kutsuttiin ja yhtä asiallinen lasten seurassa kun on nyt...

Vierailija
2/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks muutin kauas ja lapset kulki lentäen tätä väliä. Lapsilla oli sitten melko pian omat puhelimet ja hoitivat isänsä kanssa yheydet ja kaikki sopimiset.

Nyt ovat jo molemmat pojat aikuisia :) Tosin sitten kun alkaa olla häitä ja ristiäisiä, niin joudun entisen miehen tapaamaan. Yök.

Vaikka ero tapahtunu jo vuonna -95, niin inhottaa koko ukko. Inhotus vaan kasvanu vuosien myötä. Miten helvetissä pystyin sen kanssa joskus olemaan. Viimeks olen ohimennen nähnyt 7 vuotta sitten ja en todellakaan haluais enää ikinä nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en lähtisi exäni (+lasten) kanssa yhteiselle lomalle

- enkä tee hänen kanssaan päiväretkiä

- eikä varmasti yöpyisi meillä

- eikä me juteltu joka kerralla puhelimessa kun lapset puhuivat isän kanssa; ainoastaan silloin jos oli jotain erityistä asiaa sovittavana/kerrottavana

Vierailija
4/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei todellakaan pidä enkä lähde yhteiselle lomamatkalle enkä tee yhdessä mitään, en yhtään mitään.

2. Exä ei todellakaan yövy meillä, meillä sääntönä ettei tule eteistä pidemmälle ellei lapset jostain syystä pyydä (katsomaan jotain tms.)

3. En tosiaankaan juttele joka kerta kun soittaa lapselle ellei sitten ole oikeasti ASIAA hänellä tai minulla.

Ja meillä on hyvä välit. Puhutaan ja jutellaan LASTEN asioista, ei muusta. Pystytään kaikesta puhumaan, ei tarvitse riidellä. Elatusmaksut pyörii, isä pitää lapsiaan aina säännöllisesti ja luotettavasti ja homma toimii hyvin.

Ja lapset voi hyvin, se on tärkeintä.

Vierailija
5/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lasten synttäreillä, koulun päättäjäisissä, rippijuhlissa, sukujuhlissa yms. pitäisi pystyä olemaan samassa tilassa sovinnolla.

Pitää pystyä juttelemaan asioista. Ja sanoisin,e ttä pitää pystyä vähän juttelemaan muutakin kuin ne ihan pakolliset asiat. siis vaihtaa vähän kuulumisia ja rupatella jotain yleistä. Tuntuisi lasten kannalta kamalalta, jos he huomaavat, että isä ja äiti ei halua sanaakaan ylimääräistä toiselle sanoa.

Vierailija
6/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä. Olen samoilla linjoilla kanssanne.

Mutta... exä ehdottelee koko ajan jotain lomareissua tai retkeä tai laskettelua jne ja kun sanon ei niin loukkaantuu ja olen taas hankala...

Olemme hyvissä väleissä ja hän on ollut synttäreillä ja jopa jouluna kutsuttu meille. Mutta siihen haluaisin vetää rajan - ei vaan mene jakeluun...

Kiitos vielä:)