Mies pyöräilykypärä päässä
Hyi hitto en ikinä koskisi tuollaiseen junttiin mieheen joka ajaa pyöräänsä kypärä päässä. Taatusti ovat jotain homppeleita. Ei kai kukaan selväjärkinen äijä laita kypärää. Näyttävät ihan pelleltä nössöltä.
Lapsilla ymmärrän mutta kai nyt aikuiset osaa ajaa pyörällä. Eikä siitä ole mitään apua jos auto kolauttaa kylkeen.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2011 klo 20:53"]
Hyi hitto en ikinä koskisi tuollaiseen junttiin mieheen joka ajaa pyöräänsä kypärä päässä. Taatusti ovat jotain homppeleita. Ei kai kukaan selväjärkinen äijä laita kypärää. Näyttävät ihan pelleltä nössöltä.
Lapsilla ymmärrän mutta kai nyt aikuiset osaa ajaa pyörällä. Eikä siitä ole mitään apua jos auto kolauttaa kylkeen.
[/quote]Parempi kypärä päässä kuin kallo halki, mutta miehelläsi on varmaan hyvä henkkivakuutus. Suosittelen vak.yhtiöille, ettei mitään korvauksia maksettaisi, jos pyöräilee ilman kypärää. ähäkutti
[quote author="Vierailija" time="05.07.2011 klo 22:33"]
turvavyötä. Olin niin ylpeä omasta miehisestä miehestäni, ettei ees harmittanut, vaikkei sit päästykään Thaimaaseen.
[/quote]Ehkä pääsee taivaaseen, jos ei thaimaaseen enään.
Kypärän tarvitsevat ehdottomasti nämä miehet, jotka ajavat ihan hullua vauhtia esim. työmatkojaan. Kaikki ne myös, jotka eivät ymmärrä tilannenopeuksia eivätkä liikennesääntöjä. Kypärää jos käytät et tarvitse suoristusrautaa :) lämmittää myös kivasti. Kypärät käyttöön!
Ilmankos mä en saa naista. Pitänee yrittää tehdä viikonlopun lenkki ilman kypärää.
Kiitos vinkistä!
t. M-38
Noi skeittikypärät on ihan hirveitä pottia.. en kestä! Mun mielestäni vielä oahempia kuin ne peruskypärät. Mutta pakko sitä jotain on käyttää!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2011 klo 20:53"]
[/quote]
varmaan säälittävin trollausyritys ikinä. Siis vittu ihan oikeesti, etkö tuota parempaan pysty? Vai heitteletkö itseksesi ylävitosia sielä?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2011 klo 20:53"]Hyi hitto en ikinä koskisi tuollaiseen junttiin mieheen joka ajaa pyöräänsä kypärä päässä. Taatusti ovat jotain homppeleita. Ei kai kukaan selväjärkinen äijä laita kypärää. Näyttävät ihan pelleltä nössöltä.
[/quote]
Olet oikeassa, olen samaa mieltä, mutta meidän pitää hyväksyä edustavamme mennyttä maailmaa. Kaikki eivät enää kuuntele Toivo Kärkeä tai Anssi Kelaa.
En oo koskaan kyrpärää käyttänyt, enkä käytä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:42"]
turvavyötä. Olin niin ylpeä omasta miehisestä miehestäni, ettei ees harmittanut, vaikkei sit päästykään Thaimaaseen.
[/quote]
Se vyö isossa matkustajalentokoneessa on siinä et ruumis ois helpompi tunnistaa paikkanumerosta jos jotain sattuu, ei se ketään ole ikinä pelastanut :)
Aika paljon vanhoja ketjuja täällä porukka herättelee henkiin. Jollain hakukoneella löytävät kai.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 09:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:42"]
[/quote]
Se vyö isossa matkustajalentokoneessa on siinä et ruumis ois helpompi tunnistaa paikkanumerosta jos jotain sattuu, ei se ketään ole ikinä pelastanut :)
Aika paljon vanhoja ketjuja täällä porukka herättelee henkiin. Jollain hakukoneella löytävät kai.
[/quote]
Palsta on hakukone joka aivan itse herättelee niitä henkiin.
jos kaadut katuun pää edellä. Tyhmä jättää kypärän kotiiin, tyhmällä kun ei ole enää mitään suojeltavaa siellä kypärän alla.
Mun mies ei ikinä laittaisi tuollaista pottaa päähänsä.
Mun mies ei ikinä laittaisi tuollaista pottaa päähänsä.
nössöyden tunnusmerkki on turvavyö. Sellaista ei tosimies käytä. Musta pyöräily ylipäätänsä on aika törppöä. Mun mies ajaa joka metrin autolla ja ilman turvavyötä tietty.
nössöyden tunnusmerkki on turvavyö. Sellaista ei tosimies käytä. Musta pyöräily ylipäätänsä on aika törppöä. Mun mies ajaa joka metrin autolla ja ilman turvavyötä tietty.
Hyppä benjihypyt ilman köyttä tietenkin.
esimerkki on tärkeä. Eli jos halua muksus selviävän ilman apupyöriä harjottelun hengissä, niin laitat sille kypärän. Toiset ei suostu jos vanhemmillakin ei oo.
Mua ei paljon kiinnosta av mamman mielipide näytänkö juntilta kypärä päässä vai en. Enemmän kiinnostaa että se kypärä luultavasti säästää hengen kun av mamma ajaa päälle/kylkeen ja lennän auton yli katuun. Luiden murtumat paranee kivasti mutta sopiva isku päähän niin saa syödä pillillä puuroa loppuiän pyörätuolissa. No thanks!
Just tuollaisella asenteella lapsetkaan ei käytä sit isompana kun aikuiset kammoaa niitä.
Sano nyt vielä että olet niitä mammoja jotka ei voi mennä kauppaan ilman 45min meikkausta kun näyttää niin kauhealta ilman niin saat kuukauden coolein mamma palkinnon.
on PELASTUSLIIVIT, tsiisus, sellaset päällä isolla miehellä, vielä jotkut oranssit! Että mä häpeäisin!
mut aika usein oikeasti varsinkin naisten suusta kuulee että kypärä on niin typerän näkönen ja hiuksetkin menee ihan littaan sen alla. Typerän näkönen on, mutta toisaalta mitä iloa on viimesen päälle laitetusta tukasta kun makaat neliraajahalvaantuneena käpylän kuntoutuskeskuksessa?