Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyöräilykypärä päässä

Vierailija
05.07.2011 |

Hyi hitto en ikinä koskisi tuollaiseen junttiin mieheen joka ajaa pyöräänsä kypärä päässä. Taatusti ovat jotain homppeleita. Ei kai kukaan selväjärkinen äijä laita kypärää. Näyttävät ihan pelleltä nössöltä.

Lapsilla ymmärrän mutta kai nyt aikuiset osaa ajaa pyörällä. Eikä siitä ole mitään apua jos auto kolauttaa kylkeen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän osti pyöräilykypärän jo ollessaan lääkiksessä ja pakottaa minutkin käyttämään sellaista. On muka nähnyt tarpeeksi murskaantuneita kalloja, jotka olisi voinut kypärän käytöllä ehkäistä. Nyt ollaan sitten pottapääperhe. Ja pelastusliivitkin on pakko pukea kun olemme veneilemässä. Lisäksi lapsilla turvavyöistuimet, vaikka ovat jo 7 ja 9 vuotiaita. Voi tätä häpeän määrää. Eron otan heti huomenna.

Vierailija
22/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla auton turvavyötä ja 50-luvun autokoulun ohjeen mukaan vaaran lähestyessä vain kierähtänyt turvaan penkin viereen. Olen nähnyt naamansa asfaltti-ihottumalle saaneen autoon törmänneen pyöräilijän ja oman lapseni haljenneen kypärän kun lensi auton konepellille. Onneksi ei käynyt mitenkään, uusi kypärä oli ostettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvavyötä. Olin niin ylpeä omasta miehisestä miehestäni, ettei ees harmittanut, vaikkei sit päästykään Thaimaaseen.

Vierailija
24/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän parhaimmat naurut tuli tästä kyllä, taidat olla huumor-ihmisiä. Minäkin kokeilen tällaisella vitsillä, ähöm "poikakaverillani on AIDS, mutta se ei kyllä mitään kumia käytä. Siis sehän näyttää ihan typerältä ja tunnelma latistuu samantein." Mitä, tulisko mustakin hyvä koomikko?

Vierailija
25/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaneet samaa vitsiä?

Tiedän tämän provoksi myös, mutta itseasiassa olen aivan samaa mieltä. Pyöräilykypärä menee vyölaukun kanssa samaan kastiin silmissäni, on vaan niin uskomattoman nössykän ja urpon näköinen. Olen aikuinen, tiedän mitä tapahtuu jos esim.moottoripyöräilee ilman oikeita varusteita ja kaatuu, en nyt tarvitse yhtään taivastelua tai tietoiskua aiheesta, kiitos.

Olen sen verran vanhanaikainen että koen viehtymystä miehiä kohtaan jotka ovat ehkä sen verran rebeleitä että uskaltavat ajaa ilman pyöräilykypärää, riippumatta siitä mitä heidän vaimo/äiti-hahmonsa on siitä mieltä.

Skootteri ei myöskään ole mielestäni miehen ajoneuvo.

Vierailija
26/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret miehet ja naiset käyttää skeittikypäriä perinteisten sijaan. Eihän niitä tarvii lyhyelle matkalle, kyllä se pipokin suojaa jos kaatuu!

Vierailija
27/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran vanhanaikainen että koen viehtymystä miehiä kohtaan jotka ovat ehkä sen verran rebeleitä että uskaltavat ajaa ilman pyöräilykypärää, riippumatta siitä mitä heidän vaimo/äiti-hahmonsa on siitä mieltä.

koen viehtymystä älykkäitä miehiä kohtaan :)

Ja älykkyys näytää korreloivan todella hyvin kypärän käytön kanssa.

Vierailija
28/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies pitää täysin junttina myös apupyöristä luopumista. Siksi sillä on ne vieläkin, ja nyt se ajelee tuolla omalla bilteman junaradallaan. Sen mielestä (ja mun tottakai) on älytöntä junttimeininkiä leikkiä jotain aikuista ja ottaa vastuuta ja tehdä mitään yli 5-vuotiaiden juttuja. Sen takia me ei myöskään olla töissä eikä olla opiskeltu. Vitsi miten nössöö on koulutettu ja työssäkäyvä mies!

Vierailija
29/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen viehtymystä älykkäitä miehiä kohtaan :)

Ja älykkyys näytää korreloivan todella hyvin kypärän käytön kanssa.

minulle sama kuin kypsymättömyys. Keskenkasvuisuus ei kiinnosta kuin omien lasten muodossa. Ja heidänkin toivon kasvavan ajallaan aikuisiksi, myös henkisesti!

Vierailija
30/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälleni, onneksi oli kypärä päässä. Ajan työmatkat, viikossa kertyy 100 km.

Mulla on perhe, on yksi lysty miltä näytän kypärä päässä. Mä en halua vaarantaa elämääni.

Tää aloitus on harvinaisen typerä. Nyt ymmärrän miksi niin monet ajaa tuolla pää paljaana.

Vierailija
31/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin ajattelevani kun näin kypärättömiä aikuisia että näyttääpä juntilta.

Asumme tilastotietojen mukaan erittäin korkeakoulutetulla ja hyvintienaavalla alueella. Lähes kaikki käyttävät kypärää pyöräillessään. Kun tänään vastaan tuli kypärättömiä aikuisia he kyllä pistivät silmään negatiivisessa mielessä. Eihän kypärättä aja kuin jotkut vanhukset ja juntit.

Tuntuisi hassulta ajatella urheilullista, koulutettua nuorehkoa miestä, joka ei käyttäisi kypärää pyöräillessään.

Vierailija
32/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla suhteellista. Jos viehtyy tossukkamiehistä ja on valmis uhraamaan kypäryyden alttarille hottiuden -onnea valitsemallanne tiellä.

Vierailija
33/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein sosiaalisesta statuksesta.

Että miettikää nyt te kypärättömät, haluatteko, että kaikki näkee kilometrin päähän, että tuossa ajelee köyhälistön asuinalueella asuva kerrossiivooja.

Vierailija
34/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai oikeasti enää kukaan älykäs ihminen pyöräile ilman kypärää?

Provo tää on varmasti mutta jos joku oikeasti on tätä mieltä, niin se kertoo lähinnä hänen omasta naurettavuudestaan.

... Lähes kaikki käyttävät kypärää pyöräillessään. Kun tänään vastaan tuli kypärättömiä aikuisia he kyllä pistivät silmään negatiivisessa mielessä. Eihän kypärättä aja kuin jotkut vanhukset ja juntit.

Tuntuisi hassulta ajatella urheilullista, koulutettua nuorehkoa miestä, joka ei käyttäisi kypärää pyöräillessään.

Vierailija
35/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ilman kypärää pyöräilevät ajeleekin melkein poikkeuksetta jollakin biltema laatuisilla pyörillä. Eli tästä voi todella todeta sen missä tuloluokissa nuo kypärättömät liikkuvat. Ja kypärättömät ovat myös niitä joilla kaljamaha ottaa vastaan ja ylämäet talutetaan.

Vierailija
36/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin ajattelevani kun näin kypärättömiä aikuisia että näyttääpä juntilta.

...

Meilla myos valtaosa ihmisista kayttaa kyparaa ja silmaan pistaa, jos joku ei sita alya pitaa paassaan. Juntin nakoista tosiaan.

Meilla myos BMX/skeittikyparat ovat suosittuja niin nuorten kuin aikuistenkin keskuudessa :)

Vierailija
37/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viehtyy tossukkamiehistä ja on valmis uhraamaan kypäryyden alttarille hottiuden -onnea valitsemallanne tiellä.

En viehdy tossukkamiehista, mutta sen verran alya taytyy korvien valissa olla, etta pistaa kyparan paahan pyoraillessa tai ratsastaessa ja kayttaa turvavyota autoillessa.

Vierailija
38/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesalla varsinkin nakee valilla naita valopaita, joilla on kylla kypara, mutta ovat sitoneet sen reppunsa taakse roikkumaan. Siita onkin sitten kovasti iloa, kun auto toytaisee tai pyora heittaa muusta syysta voltin.

Vierailija
39/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun se kypärä meinaa jäädä helposti päästä pois (kun on ikivanha ja ihan oikeasti ruma), olen lähihoitaja ja ajelen pyörällä joka on aikoinaan ostettu osarilla Hobby Hallista! :D Mut mä oonki juntti, se on ihan totta siis!

Ps. Laittakaas linkkejä, millasia kivoja kypäriä teillä on? Jos innostuis sitten pitämään, ku se näyttäski joltain.. :)

Vierailija
40/48 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että kypärää pitäisi käyttää ja on ihan sama miltä se näyttää, mutta näin helteellä sen kanssa tulee niin pirun kuuma että kertakaikkiaan olen sitten ottanut sen riskin että vammaudun tai lyön pääni kun muutoin taas tuntuu että kuolen kuumuuteen. Miksei ole kypäriä, jotka eivät hiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme