Kun palautatte tyhjiä pulloja kauppaan! Lasten kanssa...
Kesäaikana on karmeat jonot pullonpalautuspisteisiin ja se mikä ärsyttää, on se, että
isä tai äiti palauttaa pulloja pienen (3-5v.)lapsen kanssa ja antaaa sen lapsen asetella niitä pulloja siihen liukuhihnalle, mikä kestää ikuisuuden!! Argh..
" maija" tahtoo laittaa sen pullon sinne liukuhihnalle, nooh, toki äiti antaa "maijan" laittaa sen pullon sinne, koska maija alkaisi muuten itkeä ja hänen täytyy saada tehdä asia itse...
Senhän tietää, että pikkuinen asettaa sitä yhtä pulloa sinne hihnalle ikuisuuden..
Ja jonot senkuin kasvaa...
Kommentit (9)
Lapset pois marketeista! Lapset pois ravintoloista! Lapset pois konserteista! Lapset eivät saa näkykä, ei kuulua! Ja sitten vielä ihmetellään, miksi lapsista kasvaa uusavuttomia käytöshäiriöisiä..
niitä muutamaa vissypulloa palauttaessa mnee 10-15 minuuttia!
Joo, täytyy varmaan "dokata" tota litkua vähemmän, kiitti vinkistä.
-1-
Lapset pois marketeista! Lapset pois ravintoloista! Lapset pois konserteista! Lapset eivät saa näkykä, ei kuulua! Ja sitten vielä ihmetellään, miksi lapsista kasvaa uusavuttomia käytöshäiriöisiä..
Kai nyt tilannetajun käyttö on vanhemmilla sallittua?! Jos jonot on monenkymmenen metrin pituiset, niin silloin ei sen lapsen anneta tuhertaa niiden pullojen kanssa.
Tietenkin lapset saa näkyä ja kuulua ja niiden pitääkin.
yhden pullon. Loput palautan minä. Kaikki ovat tyytyväisiä. Myös ne lapsia vihaavat vissyä juovat nirppanokat jonossa.
yhden pullon. Loput palautan minä. Kaikki ovat tyytyväisiä. Myös ne lapsia vihaavat vissyä juovat nirppanokat jonossa.
, mutta kun näkee kärryllisen tyhjiä pulloja ja se maija haluaa laittaa joka pullon sinne hihnalle, niin hermot on koetuksella
-1- joka ei vihaa lapsia, eikä ole nirppanokka...
me käydään palauttamassa ainoastaan iltaisin, jolloin korkeintaan toinen kone on varattuna. Jos vahingossa sinne 1 palauttaja eksyy taakse ei hermostu, kun meillä on vain max 10 pulloa. Aikaa ei mene vaikka asettelis ne 1 kerralla.
Menepä lauantaina Lidliin, jonoa on helposti toista kymmentä. Ja näitä Jessica haluaa itse riittää joka lähtöön.
valituksista vähän sitä mieltä, että nykyään jokaista ärsyttää kaikkien muiden lasten olemassaolokin - varsinkin, kun on omat sattunut jättämään kotiin
perheelliset eivät harjoittele kotitöiden tekemistä. olen itse lapseton, mutt kummipoikani kanssa ollessani ihmettelen ihmisten kärttyisyyttä. Jos on kiire, niin jättäkää ne pullon palautukset väliin. Samoin kuin roskien viemiset (tästäkin kuulut urputusta, oven aukaisut (lapsi halunnut olla kohtelias naapureille, mutta narinaa hitaudesta sai. Vei jopa 5 ylimääräistä sekunttia), lasten omien ostosten maksaminen omalla rahalla kassalla, kirjaston kirjojen lainaaminen 8vieressä toinen palvelutiski, tyhjänä), kenkäkaupassa lapsi asiakkaana, olisi aikuinen pitänyt saada etuilla ja saada palvelua ennen meitä, vaikka tuli meidän jälkeen, ravintolassa ei lapsi saisi itse tilata tilaustaan, kun tarjoilija jo hoputtaa 8eikä muita asiakkaita)...
ongelmaa, että pitää alvariinsa olla pulloja palauttelemassa.