Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitaisa ilmapiiri ja lomalle lähteminen...

Vierailija
05.07.2011 |

Voi elämän kevät! Viikkoja jo riidelty, välillä enemmän, välillä vähemmän. En jaksa miestäni yhtään, en nähdä ja kuulla nyt ei ole paljon tarviskaan, kun puhe jää tasolle "anna pillua" tai "lähden jonnekin".. Yök, yök! Ja 4 viikon loma olisi edessä, viikko siitä reissuun yhdessä. En kestä ajatustakaan, että tuon äijän kanssa pitäisi johonkin lomalle lähteä. Siellä se pilaa koko loman, jos en joka ilta ole haarat levällään ja sen jälkeen pitää miehen päästä sitten iltaa istumaan ainakin pari kertaa -> aamut nukkuu, ajokunnosta ei tietoakaan ja ei se mitään jaksakaan perheen kanssa. Jätänkö koko paskaläjän pois matkasta, ainoa, että sitten ei isommille voi tarjota kaikkea kivaa tekemistä, koska kuopus on aika pieni vielä. Äijä sentään sitä katsoisi varmaan hotellihuoneessa, kun ei sieltä muutenkaan liiku mihinkään, paitsi kaljalle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä lutviutuu.

Vierailija
2/3 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa välien paranteluun. Lasten lomariemu on kyllä vähissä, kun ukko murjottaa koko ajan ja pikku hiljaa minä sitten ärsyynnyn kun se ei innostu reissussa yhtään mistään. Ei halua viedä lapsia huvipuistoon, leikkipuistoon, ulos syömään, jäätelölle, uimaan, ei yhtään mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot samalla itse mitä haluat

sitten teet lomalla myös asioita mitä itse haluat ja annat toisen tehdä mitä haluaa

ja sitten toivottavasti teette myös jotain yhdessä tai olette vaan

RELAA ja nauti seksistä ja arvosta itseäsi

Lomat kärjistää aina tunnelman koska odotukset ja paineet on niin kovat. Nyt vaan mietit mitä itse haluat tehdä lomalla (ei siis en halua että mies xxx VAAN minä haluan uida/lukea kirjaa/pelata palloa jne).

Hyvää ja rentouttavaa lomaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi