Mä en sitten halua, että mun hautajaisissa yritetään muistella mua jotenkin lämmöllä
Sanokoot suoraan, että se oli vittumainen tyyppi. Ei mitään lässynlässynläätä. Kiitos.
Kommentit (7)
susta mitään lämmöllä muistettavaa löytyykään.
Tuon kommentin perusteella ei kyllä sinnustakaan.
Tuhkille voivat tehdä mitä lystäävät, mutta peijaisia ei tartte pitää.
Hautajaisiin kutsuttakoon vain palsta mammoja, joilta irronnee ilkeä sana myös vainajalle. Vähintään tulevat peijaisten jälkeen tänne arvioimaan hautajaisten tarjoilut juntiksi ja vainajan perheineen wt:ksi.
Hautajaisiin kutsuttakoon vain palsta mammoja, joilta irronnee ilkeä sana myös vainajalle. Vähintään tulevat peijaisten jälkeen tänne arvioimaan hautajaisten tarjoilut juntiksi ja vainajan perheineen wt:ksi.
Arkusta ja papin hiustyylistä tai pukeutumistavasta puhumttakaan.
Arkusta ja papin hiustyylistä tai pukeutumistavasta puhumttakaan.
Jollain sukulaisellasi on kuitenkin kaksivärinen kananpersetukka ja tatuointi. Arkku ei ole tarpeeksi hyvää merkkiä ja pappi on epäsiisti.
Jollain sukulaisellasi on kuitenkin kaksivärinen kananpersetukka ja tatuointi. Arkku ei ole tarpeeksi hyvää merkkiä ja pappi on epäsiisti.
...ja kirkon seinät väärän väriset.
susta mitään lämmöllä muistettavaa löytyykään.