Oletko kateellinen minulle, jolla on itsekuria
ja kärsivällisyyttä sekä kuntoa käydä päivittäin joko lenkillä, kuntosalilla tai aerobicissä, rajoittaa palstailuni puoleen tuntiin ja syödä terveellisesti kohtuullisia määriä hyvää ruokaa?
Kommentit (20)
mä harrastan liikuntaa 6xvkossa ihan omasta halusta ja ilosta, en itsekurilla. syön ja juon hyvin. paremminkin, oletko sinä kateellinen minulle, joka nautin hyvästä ruoasta, juomasta ja liikunnastakin?
Liikun 5 kertaa viikossa, syön sitä mitä haluan ja toisiaan olen täällä kauemmin kuin puoli tuntia. Välillä en käy kuukausiin.
Kyllä pitää yrittää pönkittää itsetuntoaan ihme asioilla...
Justy olen tuhonnut yhden levyn suklaatia, vaikka mun piti syödä terveellisesti. Mutta oli kyllä tosi hyvää.
Terveellinen ruokavalio, liikuntaa päivittäin ja netissä joskus. Tällä palstalla olin käymättä 4 vuotta.
Itsekuria mulla on, todisteena siitä huima painonpudotus.Ehkä siitä olen kade, että joku pystyy tykkäämään kuntoilusta.Multa puuttuu se solu...
ja olen palstaillut tänään varmaan monta tuntia, vaikken aikonut ollenkaan (tosin palstailen keskimäärin 5 -10 päivänä vuodessa)
Olen nyt raskaana, enkä yksinkertaisesti jaksa liikkua. Ei kykene. Pieni lenkki päivittäin ja joogaa. Normaalissa tilassa liikun aina kun siltä tuntuu, en tarvitse siihen itsekuria. Liikkuminen on ihanaa!
Niin et ilmeisesti tee tuota siksi että saat siitä nautintoa? (muutakin kuin aah nyt rasva palaa ja kunto kohenee-nautintoa)
Voin tehdä mitä haluan, opiskella, katsella elokuvia, löhöillä, syödä sitä ruokaa mikä on hyvää niin paljon kuin haluan, tehdä musiikkia, valvoa vuorokauden ympäri ajattelematta hetkeäkään asioita terveellisyyden tai kunnon tai painoni kannalta? En nimittäin nauti ruoasta korkean rasvan tai sokerin perusteella ja pidän ulkoilusta vaikken sitä kovin usein harrastakaan. Lisäksi minua kutsutaan erityisen kauniiksi, 156cm 46kg, rasva kertyy oikeisiin kohtiin luonnostaan, ja peruskunto on hyvä. Oletko itse kateellinen?
Mä otan rennosti ja menen fiiliksen mukaan ja nautin elämästä. Joskus tulee sellaisia päiviä että katson kuusi tuntia jotain hyvää sarjaa ja vedän paketillisen jäätelöä ja nautin ihan kympillä. :) Toisina päivinä taas nautin kunnon hikitreenistä. Joskus istun koneella pyjamassa aamusta iltaan ja joskus vietän koko päivän ja illan kavereiden kanssa hyvän ruuan, juoman ja leffojen parissa. Näin kesällä on myös ihanaa maata rannalla koko päivä ja käydä välillä vedessä lillumassa.
Hoikka olen ja elämä on kivaa ja terveelliseen ruokaan kyllä panostan, mutta herkkujakin menee. Ja tänäänkin on tullut pyöräiltyä 30km, oli mukavaa. Oli munkin elämässä kausi, jolloin asetin itselleni tarkkoja määräyksiä ja rajoja ja ruoskin itseäni jos itsekuri petti, mutta onneksi se aika on ohi.
Olen kyllä. Itsekin olen normaalipainoinen mutta en urheile joka päivä enkä rajoita palstailua.
Wautsi wau!!! Minkä ikäinen olet?
Olisi hirveän ankeaa elämää tuollainen, nauttimatta koskaan mistään vaan puurtaisi. Mitä semmoisella elämällä tekee?
sillä löytyy minullakin sitä kuria, mutta ei niin ankaraa! Kuntoilen pari kertaa viikossa, mutta hyötyliikuntaa on päivittäin, pyöräilen kaupungille ja työnnän rattaita, syön tervellisesti.
:D:D:D:D::D:D:D MÄ EN KESTÄÄÄ!!!!! te ette tosiaan voi olla aikuisia : DDDDDDDDDDDD tai sit teillä ei oo elämää? tältä palstalta saa ainakin päivän naurut jossei ne oo muualta irronnu vielä:D
olen paksi ja roikun vain palstala.. kunto ihan kamala just ja just jaksaa juosta 1,5km ja kuten sanoin on liikakailoja 20.
Minä teen mitä mua milloinkin huvittaa ja mitä ehdin tekemään, enkä stressaa mistään ja olen onnellinen! Elämässäni on muutakin kuin ulkonäkö, eikä päiväni ohjelmat ole aina niin tarkkaan suunniteltuja. Minulla on onnellinen avioliitto, kaksi lasta ja olen kasvanut aikuiseksi naiseksi, jolla on mielipiteet ja joka uskaltaa tehdä mitä tahtoo, sanoa mitä tahtoo, harrastaa mikä milloinkin tuntuu oikealta. Oletkos sinä kateellinen? :D
Käyn itse punttiksella (n.1½h rankka treeni) 2-4 kertaa viikossa ja lisäksi kävelen joka päivä reippaasti ½h-1h.
Olen vegaani eettisistä syistä, eli minulla on itsekuria rajoittaa omia mielihalujani ihan vain siksi että uskon sen olevan oikein MUITA (eläimiä, luontoa) kohtaan. Se on ymmärtääkseni paljon enemmän kuria vaativaa kuin se, että saa tehtyä jotain OMAN hyvinvointinsa eteen (toki tämä ruokavalio on hyväksi myös minulle, mutta se ei ole vegaaniuteni syy vain vaan plussaa).
Olen opiskellut korkeakoulutukinnon, mutta valinnut silti alan, joka, vaikka kk-tutkintoa edellyttääkin, ei ole hyvin palkattu. Tämä siksi että tässä työssä saan oikeasti tehdä jotain muiden hyväksi. Viihdyn työssäni mutta olisin varmaan voinut viihtyä myös jossain vähemmän yleishyödyllisessä hommassa.
Tapanani ei ole lytätä muita itseäni korottamalla, mutta kun nyt itse kysyit niin kysyn sinulta samaa; oletko kateellinen minulle?
en ehkä noista sillä en tykkää käydä lenkillä, inhoan kuntosaleja mutta se että joku syö terveellisesti ja pysyy näin hyvässä kuosissa, siitä olen kateellinen.
Palstailen vähintään pari tuntia päivässä, siinä ajassa ehtisi kyllä kuntoillakin.