Onko kellään olut narsistiäitiä?
Kommentit (4)
Mun pitäis auttaa sitä kaikissa asioissa ja ostella sille lahjoja ym. Mitään ei osta mulle tai lapsille. Matkustelee paljon ja tuo lapsille tuliaisia jos annan rahaa mukaan.
Lapsipuolten aiti on sellainen, ihan oikeasti.
Lapset kertovat etta aiti on usein vihainen ja huutaa. Valilla sitten on niin rakastan rakastan ja lupailee kaikenlaista lapsille mita ei pida. Pakko halauspusit vaikka lapsi ei haluaisi.
Mitaan ei lapsille itse osta, laittaa mummon ostamaan kaiken ja kertoo sitten lapsille itse ostaneensa. Manipuloi lapsia kertomalla erilaisia "totuuksia" kuten etta aidin on pakko treenata joka paiva salilla kun se on aidin tyo, aiti on niin koyha kun silla on niin huonopalkkainen tuo (psykologi), isi ei koskaan osta teille mitaan (kaiken mita lapsilla on) yms.
Ko. aiti ei anna lasten itsenaistya, vaan nuorempi 7v nukkuu yha aidin vieressa vakituisesti. Jos lapsilla on omia mielipiteita jotka poikkeavat aidin ajatuksista, selittaa aiti etta miksi ne on vaaria.
Jokatapauksessa, todella rankaa olla narsisti aidin lapsi... voi pienia.
Diagnosoitu ei ole virallisesti, ainakaan mulle ei ole sanonut, mutta monia selviä oireita on.
Minua itseäni ei koskaan oikeasti ole ollukaan, hän vain. Minä olen hänen jatkeensa, jonka ainoa tehtävä on tuottaa hänelle mainetta ja kunniaa. Näin ainakin lapsuudessani.
Manipuloijana hän on mitä taitavin. Jos ei sa, mitä haluaa, menee juttu aina samankaavan mukaan, puuskutus, pillitys, oman surkeuden vaikerrus. Tätä niin kauan, kunnes saa haluamansa.
Sain lapsena viikkarahaa pienen summan. Sillä minun piti ostaa hänelle jos jonkinmoisia lahjoja joululahjoiksi, syntymäpäiväksi ja äitienpäiväksi. Esim. useat hänen astiansa ovat minun viikkorahoillani ostamia. Siis säästin nämä rahat ja ostin sitten tavaraa hänelle, tavallaan palautin kaiken.
Hänellä on kyllä jotakin henkistä vaivaa, josta hän ei niin puhu. On käsittääkseni siitä eläkkeellä.
Lapsenlapsiaankin yrittää manipuloida. Siitä yritän olla tarkkana. Lapset huomaavat jo aika paljon, onneksi.
Vituttaa jokainen päivä ja olen tosi huono äiti.