Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa lapsen koulunaloitus vieraassa paikassa

Vierailija
23.05.2011 |

Onko kohtalotovereita? Meillä on poika ollut koko ikänsä samassa päiväkodissa ja eskarissa samojen kavereiden kanssa ja nyt noita rajoja on vedetty jotenkin uusiksi ja hän on ainoa joka osoitteen vuoksi joutuu eri kouluun kuin muut. Lapsi on todella surullinen ja hämillään asiasta. Olemme olleet yhteydessä koulujen rehtoreihin ja jopa aluehallintoon, mutta mitään ei voida tehdä kun ei ole edes isompaa sisarusta toisessa koulussa. Kuulemma tätä asiaa ei katsota inhimillisesti lapsen kannalta, vaan joidenkin ihme pykälien ja rajojen mukaan... pitääkö tässä myydä talo ja muuttaa 2km päähän, että saadaan lapsi kavereiden kanssa kouluun? Kohtalotovereita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut asiasta positiivisellä mielellä etkä itse tee tilanteesta hankalaa hänen nähtensä.

Vierailija
2/4 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-seudulta? Jokseenkin tutulta kuulostaa valitettavasti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni (8v) aloitti koulun jenkeissa taysin ummikkona. Ei osannut sanan sanaa englantia ja nyt puhuu taysin englantia ja on kavereita. Lapset saavat helposti kavereita ja omaksuvat eri tavat jne. niin helposti joten turhaan murehdit.

Vierailija
4/4 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohduttavista sanoista. Asumme Helsingissä. Olen ollut positiivinen ja kertonut kuinka saa uusia kavereita jne jne, mutta kyllä silti toisen suru musertaa