Olisinpa sinkku! :(
Kaupunki täynnä komeita miehiä, terassit auki ja minä olen nätti, ruskettunut ja hoikka. Mutta olen jumissa ihmisen kanssa, joka ei halua koskea.
Kommentit (8)
miehet haluu silti koskea ja janoankin sitä kosketusta koko ajan!
että jaksaisi sitä harrastaa. Rakastan kuitenkin häntä paljon (on lasten isä), joten ero tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Tällaisinä lämpiminä kesäiltoina vaan hiipii mieleen, mistä jään paitsi. ap
Miksi hän ei halua koskea?
Ota ero tai hakekaa apua ongelmaan!
miehet haluu silti koskea ja janoankin sitä kosketusta koko ajan!
liitto ei tule kestämään, vaikkei tässä mitään vakavaa vikaa olekaan. paitsi tää mun kosketuksenjano...
a) Miehesi onkin homo
b) Miehesi pettää
c) Teillä on selvittämättömiä ristiriitoja
Jos syy on a tai b, erotkaa. Jos syy on c, menkää parisuhdekurssille. Normaali mies ei ole ilman syytä ilman seksiä.
toihan on ihan valmiiksi täysin tuhoontuomittua. AP JSSAP
a) Miehesi onkin homo b) Miehesi pettää c) Teillä on selvittämättömiä ristiriitoja Jos syy on a tai b, erotkaa. Jos syy on c, menkää parisuhdekurssille. Normaali mies ei ole ilman syytä ilman seksiä.
Mahdatko olla ihan seksuaaliterapeutti, tai joku muu vastaava? Epäilen, koska muuten tietäisit että haluttomuudesta kärsiviä miehiäkin on yllättävän paljon.
Syy seksin puutteeseen voi hyvin olla joku ehdottamistasi, mutta on naivia ajatella, että se ei missään nimessä voisi olla ihan "vaan" se haluttomuus.
Miksi hän ei halua koskea?
Ota ero tai hakekaa apua ongelmaan!