OULU: Realkirppis/Paljekirppis
No niin..kokemuksia kehiin Oululaiset!!
Kumpaan paikkaan kannatta viedä lastenvaatteita myyntiin? Jompi kumpi paikoista saa huomenna valtavan määrän eri kokoisia tyttöjen vaatteita pöytäänsä myyntiin. Ajattelin tehdä vielä viime hetken gallupin asiasta, sillä kuluttajathan osaa anta järkeviä vinkkejä!! Niin, ja mitä summia olette hyväkuntoisilla lastenvaatteilla saaneet viikossa kasaan?
Kommentit (9)
sinällään hupaisia nuo "jonot" kun firma itse pitää siinä kassojen lähellä kymmeniä parhaalla paikalla olevia pöytiä omassa käytössään... ei kai niissä muuten lojuisi sama kama yli vuoden...
vann tämähän on yleistä kaikilla muillakin kirpeillä, lol
Minkä kokoisia vaatteita olet viemässä? Kyselee kiinnostunut pienen tytön äiti :)
eli myyntiin on menossa vauvanvaatteista aina 140 cm asti erittäin hyväkuntoista vaatetta!! Ja paljon!
niin, paljekirppikselle oli melkoinen jono!! Joten vein tavarani sinne realkirppikselle, ihan oman aikatauluni vuoksi :)
katsotaan miten käy!!
Paljekirppikseltä ja jonoon jouduin odottamaan. Suosituimpiin pöytiin jopa kuukausien jono, muihinkin viikko-pari, eli jos et ole ennalta jo varannut pöytää niin et taida saada huomenna niitä Paljekirppikselle ainakaan myyntiin (jos ei sitten jossain yläkerrassa satu vapaata olemaan..mutta sinne en itse laittaisi).
Mutta kysymykseen vastaus, että laittaisin myyntiin ilman muuta Paljekirppikselle jokatapauksessa, vaikka hieman joutuisi jonottamaankin. Real-kirppis suttuinen ja jotenkin hämärä, en tykkää.
Miten siellä voi olla jono, kun siellä oli kymmeniä tuhjiä paikkoja tänään kun kävin??
Mutta siis todellakin Paljekirpulle myyntiin.
näkökulmasta sanoisin että ehdottomasti paljekirppikselle.
Siellä on aina jotain kivaa lapsille myynnissä.
Realkirppis on mennyt niin huonoksi, ettei sinne kannata viedä mitään. Mutta tämä nyt on vaan yhden mielipide.
Ajattele mitä itse olisit valmis maksamaan kirpparilla vaatteista niin hinnoittele sen mukaan.
Paljekirppikseltä ja jonoon jouduin odottamaan. Suosituimpiin pöytiin jopa kuukausien jono, muihinkin viikko-pari, eli jos et ole ennalta jo varannut pöytää niin et taida saada huomenna niitä Paljekirppikselle ainakaan myyntiin (jos ei sitten jossain yläkerrassa satu vapaata olemaan..mutta sinne en itse laittaisi).
Mutta kysymykseen vastaus, että laittaisin myyntiin ilman muuta Paljekirppikselle jokatapauksessa, vaikka hieman joutuisi jonottamaankin. Real-kirppis suttuinen ja jotenkin hämärä, en tykkää.
nostetaan vielä viestiketjua ylöspäin :)