Minäpä annan miehelleni viikkorahaa...
Mieheni palkat tulevat tililleni,samoiten lapsilisät,äityispäivärahat ja kodinhoidontuki ihan kaikki raha mikä meidän talouteen tulee tulee minulle.
Minä maksan laskut ja huolehdin ruuat pöytään ja vaatteet koko perheelle.Ja laitan kerran kuussa miehelle rahaa tilille että saa käydä päivällä syömässä töissä ollessaan,jos en eväitä laita.Jos raha ei kuukaudeksi riitä se ei ole minun ongelma vaan hänen...
Alistanko mä nyt miestä,vai olenko kenties hieman tarkka rahasta....
Kommentit (3)
Palkat tulee mun tilille,eikä se ole mitenkään outoa,se on palkan maksajalle ihan sama mihin se ne rahat laittaa kunhan on joku tili mihin laittaa
Kyse on siitä ettei mieheni osaa käyttää rahaa! Ennen naimisiin menoa meillä oli omat tilit ja omat rahat.Otettiin asuntolainaa ja sovittiin näin.Jos miehelläni on rahaa niin hän sen myös käyttää,ei siis laskuihin tai lainan maksuun vaan ihan kaikkeen turhuuteen kuten auton osiin,autoihin...ym ym...Esim erilaisia lehtiä hänelle tuli kymmenittäin seiskasta apuun kun ei osaa sanoa ei lehtimyyjälle.Esimerkiksi pyysin rahaa lainan lyhennykseen ja mies sanoi ettei ole kun ostin tuon 700en puhelimen just äsken....
Me oltaisiin konkurssissa jos en hallitsisi miehen rahan käyttöä.
miehesi käy töissä mutta silti hänellä ei ole aina rahaa syödä siellä. Miten miehesi on suostunut tälläiseen järjestelyyn.