Mustsukkaisuus miehen exästä.. Miten siitä pääsee eroon?
Tottuuko tähän? En voi sille mitään, että koska entisen kanssa pitää olla tekemisissä lapsien takia, niin joka kertaa tuntuu, että sydän kutistuu rusinaksi kun näen hänet. Joka kerta tulee paha mieli ja mustasukkaisuus! Tuntuu pahalta ajatella, että he ovat joskus olleet yhdessä.
En kiukuttele tästä miehelleni enkä kenellekään, koska tiedän että se olisi väärin, mutta laimeneeko tämä tunne joskus? En vaan voi tunteitelleni mitään. =(
Kommentit (5)
tai millään tavalla parempi kuin minä, mutta aina hänet tavatessa tulee epämiellyttäviä ajatuksia siitä kuinka hän on harrastanut seksiä minun mieheni kanssa, kuinka he ovat puhuneet hellästi toisilleen jnejne... Yritän aina olla ajattelematta, mutta se ei vaan onnistu ja lopuksi pahoitan aina mieleni =(
Tyhmältä ja lapsellista tämä itsestäkin tuntuu..
-AP
Ja nyt näyttää siltä että se vaikuttaa liikaa meidän suhteeseen.
Meillä on ristiriita siitä että mies on hyvää pataa exänsä kanssa ja sanoo sen johtuvan vain siitä että lapsen asiat on helpompi hoitaa. Exä jaarittelee miehelleni kaikki kuulumiset ja muut elämänsä asiat vaikka sillä on omakin mies, eikä se liity mitenkään minun mielestä lapsen hoitoasioihin. Kaiken tämän mieheni kertoo sitten minulle koska haluaa olla rehellinen, mutta minua se kirvelee erittäin paljon. Tänään juuri asiasta keskusteltiin, tuli riitaa ja mies lähti mietiskelemään asioita.
Pitää minun ajatuksiani kohtuuttomana, minusta tuntuu että se puolustelee exäänsä ja minulle tulee tosi paha mieli. Varmaan ero edessä...
Lisään vielä tähän että itsellänikin on ex- mies ja kaksi lasta mutta en tunne mitään tarvetta jaaritella hänelle loputtomia kuulumisiani.
mutta tosiaan:lapsen takia niin on helpompi. emme mitään ylimpiä ystäviä ole, mutta koska asumme eri puolilla suomea tulee soiteltua ja läheteltyä sähköpostia lapsen kuulumisista puolin ja toisin usein.
Yritä tutustua häneen paremmin. Ehkä silloin mustasukkaisuus hellittää, kun et koko ajan ajattele häntä miehen exänä.