Miksi sitä turrea pitää uittaa yleisellä uimarannalla,ov
missä on pieniäkin lapsia...? Enkä nyt tarkoita mammojen omia turrja vaan niitä nelijalkaisia....Hiukan kauemmas voisi mennä, ei ole ainut pääsy veteen se hiekkarannan kohta....
Kommentit (26)
Mistä sitä tietää mitä siellä pohjassa on jos ei siellä ole ensin lapsia uitettu. Jos koiralle ei ole omaa rantaa niin yleinen ainoa vaihtoehto.
Ties mitä tapahtuu jos samassa järvessä ui koira ja ihminen.
Suomessa kun ei saa välttämättä käydä koira lenkillä edes samassa metsaässä kuin ihminen.
Ties mitä tapahtuu jos samassa järvessä ui koira ja ihminen.
Suomessa kun ei saa välttämättä käydä koira lenkillä edes samassa metsaässä kuin ihminen.
en tykkää minäkään siitä, että se koira säntäilee sinne tänne ja tuuppii muksut nurin mennessään. Plus allergikot.....
missä on pieniäkin lapsia...? Enkä nyt tarkoita mammojen omia turrja vaan niitä nelijalkaisia....Hiukan kauemmas voisi mennä, ei ole ainut pääsy veteen se hiekkarannan kohta....
Järjyslain mukaan koiria ja kissoja ei saa laskea yleisille uimarannoille, mutta eihän tollot sitä ymmärrä.
"Koira on pidettävä taajamassa kytkettynä. Taajama on taajaan rakennettu alue, joka on lisäksi osoitettu liikennemerkein. Taajaman sisällä voi olla alueita, jotka eivät ole taajaan rakennettuja. Koiran ja kissan omistajien on pidettävä huolta siitä, ettei eläin pääse ollenkaan yleiselle uimarannalle, lasten leikkipaikalle, toriaikana torille, urheilukentälle tai yleiselle hiihtoladulle. Koiraa ja kissaa voi kytkettynä kuljettaa kuntoradalla."
koiraa voi uittaa kytkettynä, mutta siltikään ei sovi. Yksi urputti, että koira pissaa veteen :-O No mitähän ne ihmiskakarat tekee? Kuseksii kun hätä tulee...
Ja ei, mulla ei ole koiraa... tämä oli rannalla kuultua
Mulla on koira! En ole löytänyt mitään paikkaa, missä se sais juosta tai uida!
Ei tosiaan voi viedä varsinkaan uimarannoille, eikä saa juosta missään paikassa, jossa olis itselle ja perheellekin jotain viihdykettä.
Sysimetsä ainut paikka hyttysineen, mutta sinnekin joku tulee kiväärin kanssa kännissä uhkailemaan!
Ei tosiaan ole helppoa olla koiran omistaja!
Mulla on koira! En ole löytänyt mitään paikkaa, missä se sais juosta tai uida! Ei tosiaan voi viedä varsinkaan uimarannoille, eikä saa juosta missään paikassa, jossa olis itselle ja perheellekin jotain viihdykettä. Sysimetsä ainut paikka hyttysineen, mutta sinnekin joku tulee kiväärin kanssa kännissä uhkailemaan! Ei tosiaan ole helppoa olla koiran omistaja!
Koirapuisto on joo! Sellainen 20 metriä pitkä ja leveä alue, jossa koira ei tosiaan halua olla, aitauksesa!
Kiitos vaan suvaitsemattomien ihmisten!
MIksi koiria pidetään niin pahoina!????
on lähellä ranta, joka ei ole uimaranta. Siinä on kylttikin, missä uimarin kuvan päällä on rasti. Siinä on kiva käyttää koiraa uimassa. Paitsi että mammat änkee sinnekin lapsineen, jotka juoksevat, kiljuvat ja kiusaavat koiraa, mammojen mulkoillessa pahasti, joten eipä voi sielläkään koiraa uittaa.
Se järven vesihän onkin tosi steriiliä... Ihan kuin koko järvi saastuisi siitä kun siellä koiria ui ihmisten seassa. Onko ihmisten pakko olla niin ahdasmielisiä? Toki koira tulee olla uinnin ajan kytkettynä ja voihan sille vähän syrjäisemmän paikan katsoa ettei ihan lasten keskelle mene uimaan. Järki käteen siis ihan kaikille osapuolille.
on nyt vaan niin kauhean epäkäytännöllisiä koska ovat olemassa koirineen, lapsineen, ylipainoineen ja ulkomaalaisine puolisoineen. Jos jonkun näistä saa ihan jollain säännöllä kiellettyä niin sehän on voitto!
Että mitä pahaa siinä on jos ne turret uivat samassa vedessä kuin ihmiset? Selittäkää mulle viisaat. Itse olen uinut 40 vuotta ihmisten. koirien, hevosten jne kanssa samalla rannalla. Itse olen pissinyt veteen, myönnän. Samoin myös nuo 4jalkaiset. Missä on muuten se ranta, jossa kukaan ei ole pissinyt veteen...
raahata! Tai menee vasta myöhemmin illalla.En pidä koirista, olen niille myös yltiö-allerginen. En siis halua sitä märkää koiraa viereeni uimaan, enkä halua sen säntäilevän viltilläni. Eräs koiranomistaja katsoi sopivaksi p*skattaa koiransa vesirajaan, ommentoi vaan kaverilleen, että "Kyllä kohta joku vene menee ja tulee laineet rantaan niin siinä huuhtoutuu." Juu, oikein kivasti tehty kiitos siitä.
On kiellettyä uittaa koiraa yleisellä uimarannalla tai edes viedä sitä sinne.
Arvostan myös sitä, jos sinä eksyessäsi meidän lähirannallemme et ala rääkymään siitä, että koiramme siellä ui ja temmeltää. Kyseessä kun ei ole yleinen uimaranta.
Näin se homma toimii - molemmin puolin.
allergisen kannata luonnonvesiin mennä, siellä ui vaikka minkä näköistä ätäkkää hirvistä lähtien. Ja kalatkin pissaa ja kakkii veteen. Ällöä.
allergisen kannata luonnonvesiin mennä, siellä ui vaikka minkä näköistä ätäkkää hirvistä lähtien. Ja kalatkin pissaa ja kakkii veteen. Ällöä.
Enkä kaloille,en edes niiden kakoille! Uimahalliin sen sijaan en voi mennä....
No en mä ainakaan ole hirville allerginen! :D
Onko tehty hirviallergiatesti?
No en mä ainakaan ole hirville allerginen! :D
Onko tehty hirviallergiatesti?
Varaan tänään ajan testeihin! :D
Sen ymmärtää, että ei ihan siihen kohtaan vie, missä ui muita.
Mutta miksi ei saisi vaikka rannan ihan sivussa7syrjemmässä uittaa?
Kyllähän ne paskaperseikäisetki sontii ja kuseksii veteen, ja eikö se ole ihan yhtä oksettavaa muille?
Mutta eihän näiden kakaran vanhemmat mitää ku kuvittelevat että muut suvaitsee sen ja eivät saisi ällttää heidän pentujen erittäminen vedessä.
Kuule se on ihan sama onko teidän kersa sinne paskantanu vai aikuinen. Samaa tavaraa se on, että ei ne teidänkää kakaroiden eritteet mitää bakteerittomia ole, enemmän ne kantaa ripulia yms ku aikuiset että hyihyi.
ainoa virallinen koirauimaranta koko kaupungissa. Ei tee kaupunki koirien uimista turhan helpoksi, varsinkin kun tuo ranta on melkein kaikkien asuinaluiden kannalta katsottuna aika kaukana.