Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sitä turrea pitää uittaa yleisellä uimarannalla,ov

Vierailija
03.07.2011 |

missä on pieniäkin lapsia...? Enkä nyt tarkoita mammojen omia turrja vaan niitä nelijalkaisia....Hiukan kauemmas voisi mennä, ei ole ainut pääsy veteen se hiekkarannan kohta....

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

allerginen rotalle.

On ihan testattu. :D

Vierailija
22/26 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla saukko, majava, ja sorsa-allergiatestit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raahata! Tai menee vasta myöhemmin illalla.En pidä koirista, olen niille myös yltiö-allerginen. En siis halua sitä märkää koiraa viereeni uimaan, enkä halua sen säntäilevän viltilläni. Eräs koiranomistaja katsoi sopivaksi p*skattaa koiransa vesirajaan, ommentoi vaan kaverilleen, että "Kyllä kohta joku vene menee ja tulee laineet rantaan niin siinä huuhtoutuu." Juu, oikein kivasti tehty kiitos siitä.

raahata joka paikkaan? Ja varmasti mukulat kusee ja paskoo sinne veteen enempi kuin koirat. Onneksi meilläpäin on ihan erikseen uimamontut koirille, missä käydään uimassa. Ei tarvi kuunnella kun kakarat kiljuvat nälkäänsä kun on lähdetty ihan vaan ennen ruokailua äkkiä pulahtamaan.

Vierailija
24/26 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria ei saa uittaa sellaisissa paikoissa mitkä on merkitty yleisiksi uimarannoiksi, mutta muualla saa uittaa. Itse soitin pari vuotta sitten meidän kunnan terveystarkastajalle ja varmistelin, että missä koiraa saa uittaa. Suosittelen tätä muillekin epätietoisille, niin onpahan sitten asiata faktaa eikä vain kuulopuheita!

Vierailija
25/26 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedä lasta rantaan, joka on koirien uittamista varten, joten ihan rauhassa vaan! Saatte pitää uimamonttunne ja minä saan olla yleisellä rannalla rauhassa koirilta. Terv. Pidätyskyvyllisten lasten äiti, joka löysi aikoinaan myös uimavaipat!

Vierailija
26/26 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedä lasta rantaan, joka on koirien uittamista varten, joten ihan rauhassa vaan! Saatte pitää uimamonttunne ja minä saan olla yleisellä rannalla rauhassa koirilta. Terv. Pidätyskyvyllisten lasten äiti, joka löysi aikoinaan myös uimavaipat!

Vaan todella ihana, luonnonkaunis paikka. Ei kuitenkaan yleinen uimaranta. Ja usein siellä on joku mamma vähintään katsomassa pitkin nenänvarttaan kun koiraani siellä uitan. Useimmiten pitää alkaa kommentoimaankin. :/

Itselläni ei ole mitään ongelmaa pysyä lemmikkini kanssa poissa yleisiltä rannoilta ja harmittaakin se, että ihan luvallisella paikalla koiransa kanssa ollessa saa ikäviä kommentteja.

Toisaalta: jos asenteet ovat samaa tasoa kuin tällä palstalla, ei kai pidä ihmetellä mitään...