Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on varmaan nivelrikko, mutten halua mennä lääkäriin.

Vierailija
03.07.2011 |

Kahden sormen niveliä ajoittain särkee, samoin yhden varpaan. Mutta kun ei siihen hoitokeinoa ole, niin kai se on vaan kärsittävä, kunnes joutuu kivun takia käymään. Ikääkin vasta 40v. Onko muita samasta vaivasta kärsijöitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nivelkipuja useinkin ja reumakokeet näyttävät joka kerta isompia lukemia. Viimeksi mentiin jo rajoilla että onko reuma vai ei. Viime kokeista aikaa nyt joku 1,5 vuotta.

Särkyjä on mutta en halua käydä lääkärissä, koska en aio syödä kortisonia tai särkylääkkeitä loppuelämääni... ja täytän 30v just kohta

Vierailija
2/4 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös kuvattu varpaat nivelrikkoepäilyn takia, ei onneksi ollut ainakaan vielä muutoksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa löydettiin luukasvain joka leikattiin

Vierailija
4/4 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne kannata mennä. Mulla otettiin röntgenkuvat selästä joskus 5 vuotta sitten, 36-vuotiaana. Jotain kulumaa siellä kuulemma oli. Kyselin joskus sitten jatkotutkimuksista, kun on noita kipuja ajoittain polvissakin ollut, niin etteivät taivu, mutta kuulemma ei kannata, kun ei niissä kokeissa mitään näy, lääkärin mukaan näkyviä muutoksia on sitten vasta, kun en enää pääse sängystä ylös.

Kortisonipiikit ovat kuulemma plasebohoitoa, jotenka buranalla kait sitä mennään.

Nykyään on kyllä ranteet ajoittain vähän kipeät, eikä sormilla enää ole sellaista puristusvoimaa, tai siis nykyään herkästi käy kipeää, jos puristaa peukaloa ja etusormea yhteen.

Niin ja lääkäri sanoi, ettei se reumaa voi olla, kun ei verikokeessa näy.

Magneettikuvia eivät b-luokan kansalaisista ota.

Mä en tiennyt, että tässä nelikymppisenä alkaa jo näin paljon olla niitä vanhuuden vaivoja ja kulumaa.