Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivaatko säärien lisäksi myös reidet, kuten esim. USAssa tehdään?

Vierailija
03.07.2011 |

Asuimme viisi vuotta Floridassa ja siellä jokainen nainen jonka reidet näin, oli sheivannut myös reitensä ja minä suomirouva näytin tosi nastyltä, vaikkakin reisissäni oli ihan ohuen ohuet tuskin huomattavatkaan karvat.

No, maassa maan tavalla kun en halunnut "likainenkaan" olla, niin ryhdyin minäkin reisiäni sheivaamaan ja nyt kun olemme muuttaneet takaisin Suomeen juhannuksena, niin en ole nähnyt kuin kahdella teinillä sheivatut reidet.

Eikös käytäntö edelleen kuitenkin ole ettei reisiä sheivata, ei ainakaan silloin viisi vuotta sitten kun täältä muutimme, vai?

Tosin nyt kun olen itse tämän tavan oppinut, tuntuisi oudolta jättää koko jalka ajelematta ja pelottaa myös olisivatko karvat enää ohuita huomaamattomia. Onko kokemusta kellään tästä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säärissäkin karvojen kasvu on heikkoa, mutta karvat ovat tummia, joten sheivaan ne

Vierailija
2/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään käytännöistä en tiedä mitään, musta vaan olis hölmöä epiloida tyyliin polviin saakka.

Karvojen paksuus ja määrä lisääntyy myös iän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että reisissänikin on karvoja!

Vierailija
4/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kyllä sheivannu aina myös reidet ja oon elänyt uskossa, että muut tekee niin myös :D Eipä siinä kyllä paljon ajeltavaa ole, mutta jotain aina kuitenkin.

Vierailija
5/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reidet vähän enemmän hutiloiden, koska niissä on osittain ihan hentoa vaaleaa karvaa.

Vierailija
6/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajellut ne jo jotain 12-vuotiaasta asti, eikä tulisi mieleenkään jättää ajelematta. Joskus olen nähnyt jonkun nuoren tytön (16-17v?) minihameessa. Hänellä olisi ihan nätit sääret, ajellut jne. Mutta takareisissä oli ihan jäätävän pitkät mustat karvat. Ei siis ollut mitään häpykarvoja, vaan ihan reisikarvat. Yöks. Tuosta näystä on kai jo kymmenisen vuotta, ja joka kerta se tulee mieleeni jos olen vähänkin väsynyt ajelemaan jalkojani... :)

Vierailija
7/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka katsoisi miten tarkkaan. Mutta jos olisi, niin siinä samallahan nuo ajelisi kun sääretkin.

Vierailija
8/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin ohuita, lyhyitä ja värittömiä karvoja, mutta ne näkyvät kyllä jos valo osuu sopivasti. Siksi sheivaan nekin jos olen ulkona lyhyissä helmoissa tai lahkeissa.

Talvisin, jolloin sheivaan vain jottei karvat tuntuisi miehen kosketuksen alla inhottavalta, en sheivaa reisiä koska ne eivät tunnu vaikka silittäisi vastakarvaan. :)

Vierailija
9/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka katsoisi miten tarkkaan. Mutta jos olisi, niin siinä samallahan nuo ajelisi kun sääretkin.

Vierailija
10/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari vuotta sitten vahauttamassa sääret, reidet ja bikinirajan ennen lomamatkaa, ja kosmetologi kysyi että halusinko oikeasti vahauttaa myös reidet kun "eihän niissä ole kuin ohutta höytyvää". Totta kai halusin! Näyttää aivan järkyttävältä kun on sileät sääret ja edes sellaiset nukkaiset reidet.

Vierailija
11/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla sheivaan. Ja syykin on sama kuin suurimmalla osalla amerikkalaisista (ja ylipaataan muista kuin pohjoismaisista): mun reisikarvat ei ole todellakaan mitaan ohuita lyhyita hentoja karvoja, vaan sellaisia parin sentin monstereita. Kylla herattaisi huomiota Suomessakin jos sellaiset jattaa ajamatta; suomalaisilla on vaan suurimmalla osalla niin hentoinen karvoitus etta tama ei ole heille ongelma. Ja ei, ajaminen ei tee karvaa paksummaksi, vain se juuri leikattu karvan paa tuntuu teravammalta, mutta sekin pehmenee ajan kanssa, eli jos sulla on sellaiset hentoiset suomi-karvat olleet niin kylla ne takaisinkin tulee...

Vierailija
12/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kädet myös.

Vierailija
13/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ei tarvi ajella selkää eikä naamaakaan

Vierailija
14/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kyllä riittää säärien sänki, järkkyä ois jos reisistäkin alkais tunkee raapivaa karvaa, ja vielä käsistäkin, yääks! Yks eukko oli ajellut leuastaan ja nyt sillä on välillä karmee sänki siinä.

Vierailija
15/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisissä kasvaa mustia pitkiä karvoja, olisipa hullun näköistä jättää ne hulmuamaan tuulessa. :D

Vierailija
16/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kyllä riittää säärien sänki, järkkyä ois jos reisistäkin alkais tunkee raapivaa karvaa, ja vielä käsistäkin, yääks! Yks eukko oli ajellut leuastaan ja nyt sillä on välillä karmee sänki siinä.

ei sääriä tarvi nykiä sängelle. Mies inhoaa sänkeä, vaaleita karvoja ei kunnolla edes huomaa.

Vierailija
17/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän nykyään tarvii ajella naamastakin.

No joo, en.

Mulla jää kyllä usein ajelematta kainalot ja sääretkin, ja naamassa ja reisissä jos joku karvoja näkee, niin on turhan lähellä.

http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/2011/02/1273613/nainen…

Vierailija
18/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleita karvoja ei kunnolla edes huomaa.

eli varmaan kaikki noi, jolle reisien ajaminen on jonkinlainen kummastus ja kauhistus (ja joita tassakin ketjussa on useita) on vahakarvaista ja vaaleaa sorttia. Luultavasti aika harva, jolla kasvaa muutaman sentin pituista tummaa karvaa reidessa, pystyy oikeasti olemaan ajamatta niita, koska ympariston reaktio olisi sen verran raju... Vai olenko ihan hakoteilla?

Vierailija
19/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jotain pientä on, mutta ei esim. käsillä kokeiltaessa tunnu, tuskin siis näkyykään.

Vierailija
20/44 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään käytännöistä en tiedä mitään, musta vaan olis hölmöä epiloida tyyliin polviin saakka. Karvojen paksuus ja määrä lisääntyy myös iän myötä.

Ihokarvojen määrä ja paksuus ei todellakaan lisäänny iän myötä!

Sairaanhoitajana olen sen huomannut potilaiden myötä sekä omien ihokarvojeni kohdalla.

Vanhoilla naisilla (vanhuksilta)harvoin löytyy esim. säärikarvoja ja jostakin syystä myös häpykarvoitus katoaa monilta kokonaan. Samoin myös hiukset ohenevat ja harvenevat iän myötä.

Myös minulla oli teini-ikäisenä paksu karvoitus käsivarsissani. Onneksi se oli aivan vaalea ja en ole ajellut niitä koskaan. Nyt yli neljäkymppisenä käsivarsissani on hyvin hentoa karvoitusta huomattavasti harvemmassa kuin nuorena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi