missä tapasit miehesi & miten rakastuitte?
oliko "sillä silmäyksellä" kun tapasit hänet? minkä ikäisiä olitte ja oletteko edelleen yhdessä?
Kommentit (4)
Hämäläisen osakunnan bileissä vuonna 1989. Ikää oli kaksyt ja risat.
Ei ollut rakkautta ensi silmäyksellä, oltiin molemmat aika vauhdissa sinä iltana, mut "lähestyttiin" tanssilattialla. Eri teille kuitenkin sinä iltana lähdettiin.
Törmättiin sitten yliopistolla noin viikon päästä (hra teki aloitteen ja tuli jutteleen) ja mentiin sitten kahville, jonka jälkeen napsahtikin ja kovaa.
Nyt on siis vuosia takana jo paljon.
Ja edelleen ollaan onnelisesti yhdessä. Kaksi aikuista lasta ja nuorimmainen 10v.
Yhdessä juoksenneltiin ja pussattiinkin ladon takana ;) Vietettiin leikkihäitä ja leikittiin kotia.
Voi niitä lapsuuden kesiä... hän täytti 20 ja muutti pois lapsuuden kotoaan. Pidimme yhteyttä kumminkin ja kun ilmoitin myös muuttavani helsinkiin selvisi, että asumme ihan lähekkäin. Käytiin kahvilla ja ''ensitreffeillä'' mentiin sänkyyn, mutta eipä se mitään pilannut! Edelleen yhdessä ja mies on nyt 31 ja minä 28.
Ja rakkautta riittää.
Noin tunnin kuluttua live-ensitapaamisesta ihastuin, ja noin viikon kuluttua olin rakastunut.
Olimme 28-vuotiaita ja edelleen yhdessä nyt 9 vuotta myöhemmin.
netissä. Ihastuin jo tekstien välityksellä, aika meni kuin siivillä mesessä keskustellessa, huumorintajua ja älyä löytyi ihan jo kirjoituksissa.
Jännitti kamalasti että mitä jos ei sitten sujukaan kun tavataan livenä, mutta mieshän oli livenäkin juuri sellainen kuin olin tekstien perusteella kuvitellut. Rakkaus kuitenkin kasvoi pikkuhiljaa, en voi sanoa että olisi ollut rakkautta sillä silmäyksellä, vaan koko ajan kiinnyin enemmän ja enemmän kunnes muutaman kuukauden jälkeen tajusin että rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta, enemmän kuin olisin voinut kuvitella mahdolliseksi.
Olimme 28- ja 26-vuotiaita, ja olemme edelleen yhdessä. Ja edelleen rakastan :)