Jos isä ei hae lapsia sovitusti
Mitä, jos etäisä ei hae lapsia kesälomalle sovitusti. Kaks päivää nyt myöhässä, eikä ole mitään ilmoittanut. Eikö niin, että hän ei voi vaihtaa kaksiviikkoistaan myöhempään ajankohtaan? Olen melko varma, että hän tulee sitä vaatimaan, mutta kun olen tehnyt suunnitelmat loppukesän ohjelmalle lasten kanssa. Niin, ja voiko nyt lähteä reissuun vai pitäisikö täällä päivystää kaksi viikkoa, jos isä vaikka päättäisi tulla hakemaan lapset?
Kommentit (7)
Jos on, niin ilmoita sopimuksen rikkomisesta lastenvalvojalle. Jos ei ole virallista sopimusta, niin sitten ei voi mitään...
Lähde reissuun! Et todellakaan jää päivystämään isän tulemista.
Oletko kuitenkin ihan varma, että isällä ei ole tapaamisajankohdasta väärinkäsitystä?
Suullisesti sovittu, ja yleensä kaikki on toiminut, mutta nämä muutamat kerrat risoo, ku menee kaikki suunnitelmat uusiks. ap
Ilmoitti siis toissapäivänä, että hakee huomenna, eli eilen. Siis tietää, että nyt oli hänen lomansa.
muuten on sun sanas exän sanaa vastaan.
Suullisesti sovittu, ja yleensä kaikki on toiminut, mutta nämä muutamat kerrat risoo, ku menee kaikki suunnitelmat uusiks. ap
Suosittelen tiukkaa linjaa: lapset on haettava tasan tarkkaan sovittuna ajankohtana tai sitten lapsia ei saa (ja asiasta lähtee tieto lastenvalvojalle). Tämä tosin ei toimi, jos mies ei edes halua nähdä lapsia, mutta tässä tapauksessa näyttäisi haluavan, mutta on tottunut siihen, että saa pomputella teitä miten haluaa.
niin ei voi vaihtaa jos et anna vaihtaa.
Mua niin risoo just tämmönen toiminta etävanhemman puolelta.
Taustoja ja teidän virallisia sopimuksia en nyt tiedä, mutta itselläni on sopimuksessa kohta jossa mulle voidaan langettaa 1000e uhkasakko jos en anna lasta isälle mutta siitä ei ole mitään kohtaa että jos isä ei haekaan lastaan... Eikä ole hakenut 6,5 vuoteen...