Pitääkö päiväkotiin sanoa että tekee töitä kotonaan?
Teen siis töitä kotona, minulla on oma firma. Sanonko siis päiväkotiin että teen töitä kotona vai laitanko että olen töissä "Jyväskylän tilitoimisto Oy":ssä?
Kommentit (27)
siis kun lukee av palstaa niin ymmärtää et kukaan joka tekee kotona töitä ei ole turvassa..:D
Tai kotona olo ja lapset hoidossa riippumatta syystä on suurin synti...
No oikeesti työniloa!
Antaisin sinulle sellaisen vinkin että ole rehellinen päiväkodin henkilökunnalle, jotta teidän välille kehittyisi hyvä ja luottamuksellinen vuorovaikutus suhde ja pystytte myös lapsen asioista rehellisesti keskustelemaan. Hoitajat kyllä ymmärtävät sen, että yritys voi sijaita kotona ja teet töitä siellä. Ennemmin saat hyvät välit hoitopaikan henkilökunnan kanssa kun itse vanhempana kerrot avoimesti ja ajoissa oleelliset asiat mitä se, että lapset itse rupeavat hoidossa puhumaan vaikkei tietoja niiltä kyseltäisikään.
Aurinkoisia sekä mukavia hoito ja työpäiviä teille.
siis lapsethan saattavat puhua myös ihan mitä sattuu. Mä teen myös töitä kotona välillä ja lasten käsitys siitä on jotain asteella, että äiti on koneella ja juo kahvia.
En ole tosin raportoinut missä teen milloinkin päivät, meillä on vapaat työajat, joten lapset eivät mene läheskään samaan aikaan joka päivä.
olen suullisesti sanonut työskenteleväni kotona, ettei tarvi luulla mun lusmuilevan huvikseni kotosalla.
että sinulla on oma firma ja teet (usein) töitä kotona? Jokainenhan ymmärtää tuon tilanteen. Miksi pitäisi ilmoitella jotain tyyliin "olen töissä firmassa xx..", jos olet yksityisyrittäjä?
ja päiväkodilla myös sen tietää. Tietävät myös, että kerran viikossa lapset ovat päiväkodissa, kun itse pidän toimistopäivää, eli olen fyysisesti kotona. Ei siitä tule mitään, jos pitää työt tehdä ja lapset roikkuu jaloissa. Enkä todellakaan rupea jatkuvasti tekemään toimistohommia yömyöhällä.
puhelin (matkapuhelin liittymineen), ja siitä samasta numerosta tavoittaa työaikaan ja työajan ulkopuolella. Ei kukaan sellaista kummeksu!
Miehet eivät tällaisia kelaile - eipä ole omakaan mieheni, joka tekee paljon etätöitä, koskaan moisesta murehtinut..