JOULUTONTUT 2011 Heinäkuu
Huomenta! Alotin nyt uuden pinon.
En oo pitkään aikaan kirjotellut kun ei ole ollut mitään mitä kirjottaa..ei oikein ole vieläkään.
Kun tämä raskaus ei tunnu missään..Silloin tällöin koskee tuonne nivusiin ja alamahaan ja silloin aina herää pieni ilo, et ihanaa kun jotain tuntuu. Mutta muuten ei mitään. No maha kyllä vähän kasvanut. Kun niitä liikkeitä minä niin odotan.. ja seuraavaa neuvolaa, jotta kuulis sydänäänet ja tietäisi siellä vauvan olevan.. Ultrakin voisi tulla vähän nopeammin..(rak. ultra 8.8.)
Mutta ihanaa kun tuli nyt pilviä taivalle ja ei ole ihan niin kuuma..Lähden käymään torilla kun siellä on suurkirppis..jos vaikka beibille jotain löytys :)
Onko kellään muulla näin oireetonta oloa??
Mukavaa sunnuntaita!
inkku+beibi 15+4
Kommentit (27)
Heips! Liitynpä mukaan, laitoin pyynnön tuonne suljettuun ryhmäänkin...mutta sitä odotellessa kirjoittelen tänne...
Eli ensimmäinen lapsukainen tulossa, la 30.12. Nyt mennään 17+4 viikolla. Ikää itsellä 26v.
Uskomattoman "helpolla" oon päässy tänne asti, ei oo ollu pahoinvointia eikä mitään muutakaan oireilua, välillä ollut ihan epäileväinen olo koko raskauden suhteen, kun ei oo vielä tuntunu missään eikä maha juurikaan kasvanut.
Tänään oli neuvolakäynti, jossa sitten kuunneltiin sydänääniä, joten kyllä se pikkuinen siellä masussa kasvaa ja kaikki oli hyvin :) Voi taas olla luottavaisin mielin. Mahakin on pikkasen pyöristynyt ja kohtapian pitäisi liikkeidenkin jo tuntua :)
Kohta ollaan jo puolessa välissä matkaa, nopeesti on aika kyllä mennyt, ja toivottavasti menee tämä loppupuolikaskin yhtä nopeesti ja hyvin.
Jyväskylässä asustellaan.
Onko muita halukkaita jatkamaan tällä puolella jutustelua?? tuo suljettu ryhmä ei oikein toimi toivotulla tavalla ja minä ainakin olen läpeensä kyllästynyt siellä kirjoitteluun. Ei näy kommentit, tulee pelkkää valkoista sivua kun jotain kirjoittaa tai sit kommentit pätkittyneet. Vastaustakaan ei ole kuulunut palaute puolelta vaikka sinne palautetta laitettu ymmärtääkseni useampaan kertaan.
Ajatushan suljetusta ryhmästä on hirmuisen hyvä, mutta toteutus tökkii vauvalla ja pahasti.
Onko muita halukkaita jatkamaan tällä puolella jutustelua?? tuo suljettu ryhmä ei oikein toimi toivotulla tavalla ja minä ainakin olen läpeensä kyllästynyt siellä kirjoitteluun.
Mä en ainakaan pääse sinne ees sisälle, tai jos pääsen ja yritän lukea/kirjoittaa niin sivu on vaan valkoinen...
Joten sopii tällä puolella kirjoittelu mulle ainakin.
Huomenna rakenneultra ja mua jännittää...
-polluxia, 22+0
Mulla on toistaiseksi viestit menneet, hieman houkutellen tosin, tuonne suljettuun ryhmään läpi. Mutta aika sama minulle, kummalla puolella kirjoitellaan. Tässä rakenneultrasta kuulumiset, jotka tuonne toisellekin puolelle laitoin.
Perjantaina oli se rakenneultra. Kaikki, mitä voitiin tutkia oli ok, koko vastasi täsmälleen viikkoja. Ihania pikkujalkoja ihasteltiin, hoitaja mittasi ne kun mies niiden kokoa kyseli. Jalkaterä on 3,3cm ja reisiluu 3cm! Mutta kuulemma niin tässä vaiheessa pitääkin olla... Jos suhde säilyisi samana, niin melkoiset kanootit neidillä pitäisi olla. Tytöksi tulokas varmistui. ei kuulemma ole epäilystä, kun jalat harallaan sukukalleuksiaan, vai niiden puutetta, esitteli.
Minulla onkin ollut sellainen tyttöolo, vaikkei sille ole mitään perustetta ollut. Oikeastaan tosi hyvä juttu, kun nuorimmainen on tyttö, niin saa kaikki kamat kierrätettyä.
Eilen olin sitten viettämässä tyttöjen iltaa, eli kyläilin opiskelukaverin luona. Varsin rauhallinen ilta oli, kun minä edustin raskautettuja, toinen kaveri on vauvantekovaiheessa ja kolmas muuten vaan kuumeilee. Mutta hyvää ruokaa, saunomista ja kuulumisten vaihtoa pitkän kaavan mukaan. Nyt pitäisi pakata ja suunnata huomenna alkuviikoksi perhelomalle toiselle puolelle Suomea! Ei muuta, mutta se automatka...
Palaan asiaan reissun jälkeen!
Aamuhaamu 20+3
Edes vähän paremmin tuntuu tää puoli toimivan :) Todella raivostuttavaa,kun tonne toiseen kirjottaa,niin osa viestistä tosiaan jää pois eikä ainakaan mulla palaudu automaattisesti takasin sinne sivulle,vaan tulee se valkonen sivu vastaan :( Vähän epäilen ettei kukaan noita palautteitakaan lue...
Mulle/meille ei oikein mitään uutta... Liikkeet tuntuu lisääntyvän ja voimistuvan koko ajan
Taas jäi loppu pois,vaikka yritin miljoona kertaa laittaa uudestaan. Kohta loppuu kirjottelu mun osalta,ei jaksa tätä!
Vkosta 19 oon tuntenu niitä muljahduksia ja sitä ennen ehkä viikon ajan jonkin sortin kuplintaa. On tää ihkua :)
-TÄ- 21+3
Hei iidaeemeli,
Vasemmasta reunasta kohdasta ryhmät, ja sieltä valitset Joulutontut 2011 (muistinkohan nimen oikein). Sitten on joku kohta, hae tai ilmoittauduryhmään tai jotain, niin siitä. Sitten ryhmän perustaja kuittaa, ja pääset mukaan ryhmään. Eli voi kestää jonkun verran, riippuen koska perustaja on koneella. Mutta tervetuloa mukaan!
Aamuhaamu