Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalais-Albanialaisperheitä Helsingistä?

17.03.2006 |

Hei vaan.

Olisi kiva vaihtaa kuulumisia perheiden kanssa, jotka omaavat suomalaisen vaimon ja albanialaisen miehen ja nimenomaan pienen vauvan:) itselläni parin kuukauden ikäinen poika:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi - kosovon albaani perhe. minä 23 ja mies 36. lapsiakin talosta löytyy, kuopus kohta 2vee. =)

Vierailija
2/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vastata viestiisi vaikkemme asukkaan Helsingissä, mutta olemme myöskin Suomalais-Albanialainen perhe. Asumme Mikkelissä. Meillä minä olen suomalainen ja olen 22 vuotias ja mieheni Albanialainen 27 vuotias sekä meillä on 8 kuukauden ikäinen tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäs sattui, olemme niin samanikäisiä:) Minä olen 23-vuotias ja mieheni on 24 ja meillä on tosiaan 2 kk:n ikäinen ihana pieni poika:) Nyt täällä äippälomalla oleilen ja pojan päiväunien aikaan internetissä ja hoksasin tän vauvan keskustelupalstan.

On vain muutama suomalais-albanialainen ystäväpariskunta, niin ajattelin jos täältä löytyisi ' kohtalotovereita' enemmän:)

Vierailija
4/5 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on vaan muutama suomalais-albanialainen ystäväpariskunta.

Onko miehesi jo pitkään ollut suomessa?

Meillä nyt 9 kk oleskeluluvan saaneena, just kerkis kuukautta ennen kun tyttö syntyi.

Vierailija
5/5 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viela Suomessa ja nimenomaan Helsingissa asuessani tormasin yllattavankin useaan paakaupunkiseudulla asuvaan/asuneeseen kohtalotoveriin, lapsien kera tai ilman.

Itse asun Englannissa albanialaisen mieheni kanssa. Lapsia ei meilla viela ole.