Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wau mikä kesämimmi tää bloggari

Vierailija
03.07.2011 |

http://suosikki.fi/just-my-imagination/?sivu=1

Tosi nätti, oon kade tuosta kropasta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne kannata muotiblogeja linkittää, kun herneet menee mammojen neniin. Joten voitte olla jatkossa ihan omassa rauhassanne. ap

sen mainostaminen vielä tylsempää, ja sit tää yks "ap", joka puolustaa blogia henkeen ja vereen... koska?

*rumpujen pärinää*

ja sit kaikki laskee 1+1 ;)

Vierailija
22/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miks sä kuluttaisit aikaas täällä asiasta jauhamiseen? Eiks eka toteamus ois riittänyt?

Sä taidat nimenomaan olla tio bloggaaja kun puolustaudut niin voimakkaasti, puolustat tuota blogia ja muotiblogeja etc.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän kanssa aikaisemminkin. Olen myös eräs vaalea kaunis muotibloggari ja varmaan muitakin persoonallisuuksia löytyy.

Sen tajuan jo: muodista ja muotiblogeista täällä ei voi keskustella, kun aina epäillään että on mainos. I get it!

ap

niin miks sä kuluttaisit aikaas täällä asiasta jauhamiseen? Eiks eka toteamus ois riittänyt?

Sä taidat nimenomaan olla tio bloggaaja kun puolustaudut niin voimakkaasti, puolustat tuota blogia ja muotiblogeja etc.

Vierailija
25/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän kanssa aikaisemminkin. Olen myös eräs vaalea kaunis muotibloggari ja varmaan muitakin persoonallisuuksia löytyy.

Sen tajuan jo: muodista ja muotiblogeista täällä ei voi keskustella, kun aina epäillään että on mainos. I get it!

ap

et taida oppia virheistäs? :)

Vierailija
26/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin noissa tiukoissa farkuissa näyttää ihan julmetun suurilta!

Ja itse henk.koht. inhoan noita shortseja, joiden vyötärö on korvissa, kamalan näköisiä!!

Vierailija
27/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuo nyt mikään kaunis ole...nätti vaan.

Vierailija
28/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite en myoskaan vartalosta tykanny, LIIAN MIESMAINEN JA EI; HOIKKA EI OLE AINA MIESMAINEN. Pahin kroppa on leveat hartiat, isot rinnat, iso maha ja lattana peppu

Vierailija
29/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttönen.

Vierailija
30/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulla kaunis Tukka.

Tyttö, Lähte Mun kanssa mukan Turkki

Ma Vien SUT kaunis paikka, Mun isan ja äitin ??luo

Mitä Mitä Mitä sina sanoa

Onko pizzassasi muka jotain vikana

Sa Voit varoa, mita sanoa"

Vierailija
31/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen ap:n kanssa samaa mieltä. Kivan raikkaan näköinen ja kroppakin miellyttää mun silmääni. Blogissa oli muutenkin kivoja kuvia - tätä voisi alkaa seuraamaan jatkossakin.

(Ketjussa olleita kateellisten panetteluja en jaksanut kovin pitkälle lukea. Itse olen sen verran esteetikko, että tykkään katsella kauniita asioita ja ihmisiä (sekä miehiä että naisia).)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän