Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuuko seuraamasi blogisti sinua paremmin?

Vierailija
02.07.2011 |

Tänään tajusin, seuraavani vain sellaisia blogeja, joissa kirjoittaja asuu uudehkossa/vasta remontoidussa omakotitalossa. Näitä blogeja on viisi.

Itse asumme v,-88 rakennetussa rivitalossa..

Kenekään blogistin kanssa minulla ei ole juurikaan mitään yhteistä, pidän vaan heidän kirjoitustyylistään jne. Ja keskenään nämä blogit ovat ihan erilaisia; leivonta, lapsi, sisustus, ompelu ja "elämäntyyli" blogi. Leivon vain silloin tällöin, minulla on yksi, jo iso lapsi, en osaa ommella jne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/6 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ok-talossa, seuraamani blogistit toinen omistusrivarikaksiossa ja toinen kerrostalossa.

Joskus toki käyn katselemassa kauniita sisustusjuttuja sisustusblogeista, he useimmiten asuvat "samantasoisesti" kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan pääsääntöisesti täysin erilaisten ihmisten blogeja kuin mitä olen itse. En ole koskaan ajatellut edes miten he asuvat - ehkä sitä olen miettinyt, että asuvatko yksin vai jonkun muun kanssa. Ei ole siis ollut sisustusaiheisia blogeja vaan jotain aika paljon elämää koskettavampia blogeja ne, mitä mä seuraan. Hirveän mielenkiintoista on kyllä tutustua ihan toisin ajattelevien ja elävien ihmisten ajatusmaailmaan. Mä en millään varmaan jaksaiskaan lukea mitään blogia, missä olis joku mun ikäinen täti-ihminen ja kertois jostain perhe-elämästä! Apua... Onneksi ei ole pakko seurata mitään. Yhden hyvän blogin olen valitettavasti menettänyt.

Niin ja jos arvata pitäis, niin luulisin, että mun seuraamat blogistit asuu vuokrayksiössä...

Vierailija
4/6 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogit on aika turhia... Mutta leivontablogeista hyödynnän joskus reseptejä googlettamalla :)

Vierailija
5/6 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu.

Seuraan muutamaa blogia, joissa on todella tyylikkäästi ja modernisti rakennettu/sisustettu koti.

Vierailija
6/6 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain murto-osassa blogeja joita seuraan, on kerrottu tai kuvattu blogistin kotia siten, että voisin arvuutella minkätyylisessä kodissa hän asuu.