Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko tällä palstalla enimmäkseen teinimammoja?

Vierailija
02.07.2011 |

Niin uskomattoman lapsellisia ketjuja täällä on tai sitten kysymyksiä, joihin jokaisen normaaliaikuisen pitäisi tietää vastaus.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia asioita olen näistä mammoista huomannut.

1. Täällä yritetään sairaan epätoivoisesti tyttövauvoja.

2. Täällä iskee paniikki mikäli raskaus ei ala heti ensimmäisellä kierrolla ja suurimmalla osalla se taitaa alkaakin joko niin tai vahingossa.

3. Vauvanhoidosta ei tiedetä juuri mitään, sillä täällä kysytään neuvoja mm. miten vauva puetaan tai minkä kokoinen vauvan pitäisi olla.

4. Synnytys menee useimmilla helposti mutta menepäs kommentoimaan omaa parin vuorokauden urakkaasi ja teho-osastolla käyntiäsi niin eihän se mitään ole, kuulemma tunnin synnytys minuutin ponnistuksineen on aivan yhtä rankkaa ja hirvittävää.

5. Lapsettomuudesta ei saa kirjoittaa, sillä kommentit ovat hirvittäviä.

6. Jos epäilee olevansa raskaana, kannattaa varmistaa se palstalaisilta sen sijaan että ostaisi raskaustestin.

Tässä vain muutamia esimerkkejä mainitakseni.... :)

ja 6, pakko vähän kirjoittaa noista.

En oikeasti osaa pukea välikausiin lapsille. Siis sellaisille jotka eivät vielä oikein osaa sanoa että onko sopivasti päällä. Varsinkin kun itse olen sellainen jolle tulee kuuma todella helposti, niin epäilin koko ajan että olenkohan laittanut vauvalle tarpeeksi päälle. Ja ei, en ole tuota oppinut vielä kolmannenkaan kohdalla =D

Ja kohta 6, aivan varhaisimmista raskausoireista olen kysellyt. Siis että onko ollut esim. kipuja tai vaikka "elohiiri" alavatsassa. Ja siis tarkoitan noita ennenkuin kuukautisten on edes pitänyt alkaa. Itselläni jokainen raskaus on oirehtinut eritavalla joten sillä olen kysynyt. Testit eivät ole vielä niin herkkiä että antaisivat varman tuloksen viikkoa aikaisemmin.

Vierailija
2/10 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vedetään kamalia moraalioksennuksia jokaisen niskaan, joka on jollain tavalla erilainen kuin se perusnormi. Toisaalta, harvinaisen täydellisiltä nämä äidit vaikuttavat :). Kun elää maailmassa, jossa on VAIN YKSI TOTUUS. Harvinaisen teinimäistä minunkin mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tasaisesti koostuu joka ikäluokasta ihan teineistä yli viiskymppisiin.

Vierailija
4/10 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyypi 30.v. äiti. Lapseni 6 ja 1,5

Vierailija
5/10 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskomattoman lapsellisia ketjuja täällä on tai sitten kysymyksiä, joihin jokaisen normaaliaikuisen pitäisi tietää vastaus.

:)

Vierailija
6/10 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 49 v

Vierailija
7/10 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kaipaisin jotain asiallisempaa samantyylistä keskustelupalstaa, mutta ei taida olla?

Siinä olisikin vauvalle hyvä vihje, että laitettaisiin ikäryhmittäin eri palstat ja online kokonaan pois!

Vierailija
8/10 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene pois!

Vierailija
9/10 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan, tai sitten muuten vaan jotenkin taantunutta porukkaa? Itsekin kaipaisin jotain asiallisempaa samantyylistä keskustelupalstaa, mutta ei taida olla?

Siinä olisikin vauvalle hyvä vihje, että laitettaisiin ikäryhmittäin eri palstat ja online kokonaan pois!

tää on ihan hyvä näin.

Vierailija
10/10 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia asioita olen näistä mammoista huomannut.

1. Täällä yritetään sairaan epätoivoisesti tyttövauvoja.

2. Täällä iskee paniikki mikäli raskaus ei ala heti ensimmäisellä kierrolla ja suurimmalla osalla se taitaa alkaakin joko niin tai vahingossa.

3. Vauvanhoidosta ei tiedetä juuri mitään, sillä täällä kysytään neuvoja mm. miten vauva puetaan tai minkä kokoinen vauvan pitäisi olla.

4. Synnytys menee useimmilla helposti mutta menepäs kommentoimaan omaa parin vuorokauden urakkaasi ja teho-osastolla käyntiäsi niin eihän se mitään ole, kuulemma tunnin synnytys minuutin ponnistuksineen on aivan yhtä rankkaa ja hirvittävää.

5. Lapsettomuudesta ei saa kirjoittaa, sillä kommentit ovat hirvittäviä.

6. Jos epäilee olevansa raskaana, kannattaa varmistaa se palstalaisilta sen sijaan että ostaisi raskaustestin.

Tässä vain muutamia esimerkkejä mainitakseni.... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi