Kehutaanko teidän ulkonäköä usein?
Itse en kehu kovin usein muita. Olen huomannut että aika usein ulkonäköäni tai vaatteitani kommentoidaan positiivisesti esim. Asiakaspalvelutilanteessa kun olen töissä. Onko tämä joku trendi kun kehaistaan ohi mennen?
Kommentit (11)
Joo ,sanotaan on sulla komea nokka,mitä tikkalajia edustat.
Kyllä. Tosin kehujana on oma mies 95% ajasta.
Juu. Vaatteita ei niiinkään, mutta kasvoja.
Aika harvoin. En tosin tapaa ihmisiä kovin paljoa normaalisti. Oma puoliso ja lapset kehuvat ja välillä ystävät, mutta aika harvinaista se on. Silmälasejani ja niiden sopivuutta minulle on pari tuntematonta kehunut, muuten tuntemattomilta ei tule kommentteja.
No ei enää. Käyn kyllä aktiivisesti avantosaunalla ja siellä on useampi mies lähestynyt muutaman viime vuoden aikana. Eli ei ole tarvittu meikkiä tms.
Puolisoni kehuu minua usein kauniiksi. Kaksikymppisenä sain muutenkin kauneudesta kehuja muiltakin. Vaatteista saan kehuja, kun laitan jotain värikästä päälle. Tätä tapahtuu korkeintaan muutaman kerran vuodessa.
Itse en yleensä kommentoi kenenkään ulkonäköä varsinaisesti mihinkään suuntaan, mutta saatan kehua hiuksia, meikkiä tai jotain vaatetta/asustetta, jos joku on huomiota herättävän hieno mielestäni. En siis kehu kohteliaisuuttani tai ns. täytteenä vaan tykkään oikeasti siitä kehumastani asiasta. Saatan kehua tuntematontakin, jos ensin alamme jutella jostain muusta asiasta.
On minun vaatteita kehuttu aina. Ulkonäköäkin, mutta ei niin usein.