Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ok asu hautajaisiin? Minulle ja lapsille? ov

Vierailija
02.07.2011 |

Lasten isomummon hautajaiset ovat huomenna (kirkkoa ei saatu eiliseksi). En ole jaksanut näillä helteillä ravata kaupoissa (olen viimeisilläni raskaana).

Kaapista löytyisi nämä vaihtoehdot;

-Nilkkapituinen armyvihreä (vaiko tumma oliivi??) pellavamekko, jossa on paksuja mustia viivoja, ei ole mikään liituraitaa vaan nuo raidat ovat sikinsokin pitkin ja poikin. Tähän päälle sitten kirkkoon joku hartiahuivi tms.

-Suklaanruskeat pellavahousut ja tähän musta vähän juhlavampi tunika (on kyllä pitkähihainen..).

Kumpi parempi?

Entäs sitten nämä lasten vaatteet, onko teistä ok?

Melkein 2v taaperolla vaalea "hellemekko" (sellanen vähän juhlavampi liivimekko) pellavaa ja nahkaiset ensiaskel sandaalit, jotka on melkein uudet.

4v pojalle "capripituiset" pellavahousut, vaaleansininen pikee T-paita (tai sitten vaaleanlila samnalainen paita) ja nahkasandaalit.

6v:lle samanlainen varustelu kuin pikkuveljelle, mutta paitoja löytyy keltaisena ja kirkkaamman sinisenä.

Miehen pukeutumisesta keskustellaan vielä. Hänellä on tumma puku eli laittaako hän sen takkia myöten vaiko suorat tummat housut ja lyhythihainen kauluspaita.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehelle puku ehdottomasti, sulle housut ja tunika (saat anteeksi "mokat" raskautesi takia) ja lapsien pukeutumisella ei ole niin väliä.

Muutenkaan etiketillä ei liene niin suurta väliä, koska olette itse mummon lähisukulaisia. Ketä siis loukkaisitte epäkelvolla pukeutumisella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme