En mä jaksa 250 neliön taloa montaa kertaa viikossa imuroida
Kommentit (12)
Meillä on vaikka neliöitä on sata vähemmän. Ei tarvi itte siivota :)
Meillä on vaikka neliöitä on sata vähemmän. Ei tarvi itte siivota :)
Imuroin joka päivä eteisen, keittiön ja olkkarin.
Muut tilat tarpeen vaatiessa.
Eikä tuohon päivittäiseen imurointiin mene kuin 15 minuuttia.
Jos teen sen harvemmin, aikaa menee kauemmin.
Kuka jaksaa hiekassa ja paskassa kävellä?
Meillä on asuintilojen neliöt 280 ja joka päivä meillä imuroidaan.
ehkä kerran viikossa tai joka toinen viikko. Ei meillä ole hiekkaa eikä varsinkaan paskaa lattialla.
Meillä on asuintilojen neliöt 280 ja joka päivä meillä imuroidaan.
Lapsille omansa, mallit iästä ja koosta riippuen. Nykyään saa tosi kivan näköisiä kevyitä imureita joita lapsenkin on helppo käyttää.
Jos teillä on paljon portaita, valitse joko perusimuri sopivin ominaisuuksin tai osta erikseen pikkuinen hankalien paikkojen vehje.
Jos on paljon vapaata lattiapinta- alaa huollettavana esim. koirankarvoista, harkitse robottia. Ja eteiseen voi ostaa sellaisen ladattavan, varrellisen tomuimurin jolla saa hiekat pois hetkessä...
Välineurheile! Ja ennenkaikkea, laita koko perhe hommiin. Imuroiminen on helppoa, pienikin lapsi oppii homman nopeasti ja justiinsa tämänkaltainen vastuualue on lapsille sopiva. Pienestä aikuiseen asti.
Ei sitä tarvitse imuroida ja pestä kuin kerran viikossa. Jos sitäkään. Tietenkin kovasti käytössä olevat alueet kuten keittiö likaantuvat eniten.
Mutta kyllä sellainen pieni asunto 70 neliötä ja alle olevinaan menee likaiseksi paljon nopeammin. Mitä pienempi asunto niin sitä vaikeampi pitää puhtaana. Pienessä kaksiossa sai olla jatkuvasti jynssäämässä jotain nurkkaa.
Mun vanhemmillani oli kans n. samankokoinen talo eli melkein 300. En laittaisi omaa lastani viikottaisiin imurointihommiin. Muistan vielä kuinka paljon otti itseäni päähän siivota joka viikko sitä taloa kun vanhemmat eivät viitsineet.
Mun vanhemmillani oli kans n. samankokoinen talo eli melkein 300. En laittaisi omaa lastani viikottaisiin imurointihommiin. Muistan vielä kuinka paljon otti itseäni päähän siivota joka viikko sitä taloa kun vanhemmat eivät viitsineet.
Kyllä se vitutti kun vanhemmat käski, ei tosin joka päivä mutta ainakin viikottain ja nyt meillä tehdään samoin.
Mulle on aivan yks ja sama ottaako mun lapsia päähän kun pitää imuroida? Jos haluaa rahaa niin sen eteen tehköön töitä, ei heidän joka päivä tarvitse imuiroida, mutta ainakin joka toinen päivä tarttee yhteisiä tiloja ja kerran viikossa oma huone. Mä imuroin joka päivä.
Enkä ole riittävän rikas että voisin maksaa siivoojalle siitä. Katson pystyväni maksamaan siivoojalle 4 tuntia kuussa, mutta sillä ei todellakaan siivota koko taloa. Eikä ne siivotutkaan osat pysy siisteinä koko kuukautta.
En ota paineita. Av-mammojen mielipide tarvitusta siisteystasosta ei vaikuta mun elämääni.
välillä siivooja käy. Ei ongelmaa.