Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka eivät halua nuolla naista..

Vierailija
01.07.2011 |

..mutta suihinottaminen kelpaa.

Kertokaa miksi näin on?

Mikä on koulutustasonne?

Onko näin ollut aina?

Miten saada teidät kiinnostumaan suuseksistä niin, että nainenkin saa osansa?

Vai eikö mitään ole tehtävissä?

Myös naiset, joille asia on valjennut, saavat vastata.

Kiitos vaivannäöstäsi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, koulutus-aspektin otin ihan vauva-lehden keskustelupalstojen tyylille uskollisena. Tuntuu välillä, että vain akateemisesti koulutetut osaavat kaiken. :DDDDDDDDDDD Mutta jatketaanpas keskustelua.

Toistaiseksi, ainakaan käsittääkseni, tyydyttävää suuseksiä opetetaan vain elämän korkeakoulussa ;)

P.S. Miehet tykkäävät aina kehuista, joten vaikka nuoleminen ei menisi ihan nappiin kannattaa sanoa sen silti tehneen "todella hyvää ja tuntuneen mahtavalta" ja pienin askelein ohjata miestä kerta toisen jälkeen lähemmäksi klitorista. Kyllä se siitä.

Mies 28v

Vierailija
22/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nuolee niin pitää sitä jonain palveluksena joka mun pitäisi korvata nuolemalla miestä.

Tää on niiiiiiin raivostuttavaa, mulla oli eksän kans just tämmöstä kaupankäyntiä. Nykyisen rakastajan kanssa menee aika lailla tasan, vaikkei todellakaan lasketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nuolisin vaimoa jos se antaisi. Saisi se ottaa suihinkin vaan ei ota. Voisin vaikka olla panematta jos saisin vaan joskus nuolla sydämeni kyllyydestä. Olen jopa ajatellut "suuseksikumppanin" hankkimista.

2. Koulutustaso AMK.

3. Näin on valitettavasti ollut aina. NUorempana olin naiivi ja kuvittelin että toista voi muuttaa. Ei voi.

4. Kuka auttaa vois, kuka veis ton estoisuuden pois?

Vierailija
24/31 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentouttaa ja vie estojakin. Aloita olkapäistä ja etene keskivartaloa kohden, sitten siirry jalkapohjiin ja etene ylöspäin. Muista käyttää touhuun riittävästi aikaa.

Mies 28v

Vierailija
25/31 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä yhtään kunnon vastausta.

Mikään ehdotus ei edelleenkään selitä sitä että miksi mun mieheni ei yleensä halua nuolla.

Ja jos nuolee niin pitää sitä jonain palveluksena joka mun pitäisi korvata nuolemalla miestä.

No miehenä en todellakaan osaa vastata,itse kun tykkään siitä.

Enemmän kuin jos nainen imee.

Parasta on kun ensin imen,orgkujen jälkeen sit piparipurkille.

Vierailija
26/31 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nuolla vaimoani lähes joka kerta, mutten juurikaan välitä hänen antamastaan suuseksistä. Hän on siinä aika huono, mutten tietenkään siitä ole maininnut. Hän on kuitenkin varmaan sen jotenkin tajunnut eikä enään pitkään aikaan sitä ole yrittäny. Enkä minä ole pyytänyt.

Voisiko ap:n tapauksessa olla sama syy, mutta päinvastoin. Miehesi ei halua nuolla koska kokee olevansa siinä niin huono?

Parasta suuseksin antamisessa on se antamisen riemu...

Vierailija
27/31 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nuolla vaimoani lähes joka kerta, mutten juurikaan välitä hänen antamastaan suuseksistä. Hän on siinä aika huono, mutten tietenkään siitä ole maininnut. Hän on kuitenkin varmaan sen jotenkin tajunnut eikä enään pitkään aikaan sitä ole yrittäny. Enkä minä ole pyytänyt. Voisiko ap:n tapauksessa olla sama syy, mutta päinvastoin. Miehesi ei halua nuolla koska kokee olevansa siinä niin huono? Parasta suuseksin antamisessa on se antamisen riemu...

Tämä voi muuten olla oikeasti yksi oikea syy. Verhoiltuna siihen "en oikein osaa ja sinä et edes halua"-lauseeseen. Äh, jokseenkin problemaattinen ukkeli kaikin puolin. Miten sinä koet, joka myös halusit tähän vastauksen? Jos miehemme tajuavat olevansa alitajunnassaan siinä huonoja?

Ap

P.S. Tänä aamuna järkytin miestäni leikkisästi uhkaamalla, että seuraavan kerran kun otan suihin, aion hieroa mieheni eturauhasta anuksen kautta. Voitte uskoa, että ilme oli jäätävä. Voi olla että saisin litsarin jos moista yrittäisin.. :DDDDDD

Vierailija
28/31 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

P.S. Tänä aamuna järkytin miestäni leikkisästi uhkaamalla, että seuraavan kerran kun otan suihin, aion hieroa mieheni eturauhasta anuksen kautta. Voitte uskoa, että ilme oli jäätävä. Voi olla että saisin litsarin jos moista yrittäisin.. :DDDDDD

Ei huono ajatus. 

Vierailija
29/31 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Nuolisin vaimoa jos se antaisi. Saisi se ottaa suihinkin vaan ei ota. Voisin vaikka olla panematta jos saisin vaan joskus nuolla sydämeni kyllyydestä. Olen jopa ajatellut "suuseksikumppanin" hankkimista.

2. Koulutustaso AMK.

3. Näin on valitettavasti ollut aina. NUorempana olin naiivi ja kuvittelin että toista voi muuttaa. Ei voi.

1.juuri aivan sama, ei sitten millään

2. Opisto, vaimo korkeakoulu

3. Juuri näin

Muuten hyvää seksiä..hommannut sitten rakastajattaria ja oppinut mm puolin ja toisin nuolemaan myös hieman alempaa ;) UPEAA löytää nainen, joka todellakin nauttii rietastelusta ja mm pyllyn nuolemisesta..ihanan syntistä - ja nautinnollista.

Vierailija
30/31 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä nuolen. Kiihotan.vaimon loppuun.sit saan nussia omat tarpeeni.

31/31 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ei mies nuole. Itse nuolen ielelläni ja vielä kaikkein parasta tuntea naisen nautinto. Ihmeessä naisen pitää saada nauttia suuseksistä ja kokea se ihanuus. Toki miehen pitää opetella nainen mistä pitää ja löytää herkät kohdat ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi