Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka eivät halua nuolla naista..

Vierailija
01.07.2011 |

..mutta suihinottaminen kelpaa.

Kertokaa miksi näin on?

Mikä on koulutustasonne?

Onko näin ollut aina?

Miten saada teidät kiinnostumaan suuseksistä niin, että nainenkin saa osansa?

Vai eikö mitään ole tehtävissä?

Myös naiset, joille asia on valjennut, saavat vastata.

Kiitos vaivannäöstäsi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti mainostetaan omia taitoja, mutta sitten ollaankin väsyneitä/kiireisiä jne, ettei viitsitä vastapalveluksia antaa. Ja minä ihan oikeasti pidän suihinottamisesta/nielemisestä, mutta tykkään kyllä saada itsekin suuseksiä..

Vierailija
2/31 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyinkin, miksi MIES ei tykkää antaa suuseksiä.

Siinä tapuksessa, että nainen kyllä haluaa saada ja antaa auliisti miehelle nauttien. Tämä siis tarkennukseksi, mikäli ei alkupeäisestä kysymyksestä sitä tajua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh oikeen masentaa lukeaki.

Kyllä sillon peli on jo menetetty kun makuuhuoneessa tehdään palveluksia ja odotetaan vastapalveluksia, yyyyyh!

Sellaistako se tosiaan pidemmissä suhteissa on? ja miten se voi olla tarpeeksi kenellekään, suostui se kumppani mihin PALVELUKSIIN tahansa

Vierailija
4/31 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe syytä misk pitäis väkisin kun toinenkin kerta tekee palveluksia, yäk.

Jos taas semmonen mies joka alkuaikona sitä teki, eihän se nyt enää halua vaimoaan samaan malliin kuin alkuhuumassa

Vierailija
5/31 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh oikeen masentaa lukeaki.

Kyllä sillon peli on jo menetetty kun makuuhuoneessa tehdään palveluksia ja odotetaan vastapalveluksia, yyyyyh!

Sellaistako se tosiaan pidemmissä suhteissa on? ja miten se voi olla tarpeeksi kenellekään, suostui se kumppani mihin PALVELUKSIIN tahansa

Eli miehet. Vastatkaa alkuperäisiin kysymyksiin. Kiitos. Vai eikö ole munaa vastata? Jotenkin ennakkokäsitys olikin juuri tuollaisista machoista, jotka tottunu siihen, että nainen tekee kaiken sängyssä.

Toivottavasti olen väärässä. (Mitä vastausten perusteella en todnäk ole, voi yyyyyyhhhh).

Vierailija
6/31 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli parisuhteessa miehen velvoite on omasta halusta huolimatta väkisin tehdä sitä mitä nainen pyytää...

Eli toteuttaa tätä naisten arvostamaa "tasa-arvoa"?

Jep, haistan telaketju feminismin. Rasvaisin hieman paremmin ketjuja, kirskuu rivien välistä aika pahoin korvissa.

Vierailija
7/31 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää kullin imemisestä.

Mutta vaimoani imen,ja tykkään siitä.

Yleensä imen,et vaimo saa orgut,ja sit tositoimiin.

Tuntuu tosihyvältä,kun vaimon peli kipristelee.

Vierailija
8/31 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et olekkaan mies, vaan trolli

Vierailija
9/31 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs koluts kuuluu pillun nuolemiseen,rehelliseti kerrottuna,oon mikä oon viinan myyjä,huumekauppias,en häpeä mitään nuoleskelen menemään mut kun nään kouluja käyneen ravatti rosvon ajattelen ottaakohan tuo ravattia pois edes naidessa jos yleensä pystyy siihen,kysele kunnon miehiltä ne nirsoile nuolastaan menemään ja kaverille kans saat semmosta röykytystä et enään kysele vaan tuut aina uudestaan naitavaksi.

Vierailija
10/31 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäänsä olen kyllä hieman huono vastaamaan kyseiseen kysymykseen kun tapanani on normaalisti nuolla pitkään ja hieman kiusoittelevastikkin, ellei sitten kyseessä ole hetken huumasta seurannut pikapano. En nyt koe suorittavani mitään "palvelusta" enkä edellytä naiselta mitään ylimääräistä vain koska nuolen tai sormetan hänelle orgasmin tai muutaman ennen varsinaista yhdyntää. Minulle seksin pointti on keskinäisessä nautinnossa eikä missään pisteiden laskemisessa tyyliin :"Kun mää nyt tein sulle noin niin kyl sää voisit mulle kans vähä." Toki partnerille voi antaa ehdotuksia sen suhteen mistä itse tykkää tai mitä haluaisi kokeilla (ja se on jopa suotavaa pidemmissä seksisuhteissa), mutta niiden ehdotuksien kohdalla täytyy pitää myös mielessä, että kumppanilla on oikeus kieltäytyä myös.

Mies 28v

Vierailija
11/31 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku nainen on joskus tehnyt torjuvan eleen asian tiimoilta.

Ja ehkei se ole joka miehen bravuuri ja mikäli sen itse tietää, jättää suosiolla edes yrittämättä.

Vierailija
12/31 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta suihinottaminen kelpaa.

Kertokaa miksi näin on?

Mikä on koulutustasonne?

Onko näin ollut aina?

Miten saada teidät kiinnostumaan suuseksistä niin, että nainenkin saa osansa?

Vai eikö mitään ole tehtävissä?

Myös naiset, joille asia on valjennut, saavat vastata.

Kiitos vaivannäöstäsi.

Heippa, me ei pikaisia harrasteta, ainut kriteeri on että paikat pitää olla puhtaat. Minä nuolen vaimoni orgasmeihin ja vastaavasti vaimoni imuttaa ja nuolee. Aaahh. Mutta mitä koulutustaso seksissä merkitsee?.M45.

Vierailija
13/31 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pitkä parisuhde (yli 20v) eikä mieheni edes alkuaikoina nuollut minua. Hänestä naisen nuoleminen on jotenkin naista alentavaa (?)

Jostain syystä nainen nuolemassa miestä ei ole naisen alentamista....

Tiedä sitten tuotakin ajatuksenjuoksua.

Vierailija
14/31 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoitus. Ei nappaa nuolla jos siellä on viidakko edessä. Jos sen sijaan nainen on siistinyt itsensä niin sitten sitä nuolee jo mielellään.

Vierailija
15/31 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koskee kaikkia tähän keskusteluun osallistuneita: Miten voi Suomessa asuvat ihmiset, suomea äidinkielenään puhuvat ihmiset, kirjoittaa sitä noin HUONOSTI!

Te ootte älykkäitä ihmisiä! Antakaa sen näkyä! Kirjoittakaa oikein!!!

Vierailija
16/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et olekkaan mies, vaan trolli

Mutta tykkään imeä naista,ja kun se saa orgut

sit tositoimiin.

Kullini imettämisestä en ole koskaan tykännyt.

Kyllä se piparpiurkki on ykkönen.

Vierailija
17/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä yhtään kunnon vastausta.

Mikään ehdotus ei edelleenkään selitä sitä että miksi mun mieheni ei yleensä halua nuolla.

Ja jos nuolee niin pitää sitä jonain palveluksena joka mun pitäisi korvata nuolemalla miestä.

Vierailija
18/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä yhtään kunnon vastausta.

Mikään ehdotus ei edelleenkään selitä sitä että miksi mun mieheni ei yleensä halua nuolla.

Ja jos nuolee niin pitää sitä jonain palveluksena joka mun pitäisi korvata nuolemalla miestä.

Syitä nyt kuitenkin voi olla melko monia. Ehkä hän ei tykkää nuolla, tai sitten sinulla on liikaa karvoitusta (tämä on helppo korjata) tai sitten ominaistuoksusi ei ole mielyttävä (tämäkin on helppo korjata erilaisilla tuoksuöljyillä).

Mies 28v

Vierailija
19/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt omalta mieheltäni, miksi ei anna suuseksiä(hän saa aina suuseksiä, eikä tarvitse pyytääkään). Mies on sanonut, että hänestä olisi luonnonta tunkea naama naisen jalkoväliin, hän ei yhdistä sitä ollenkaan seksiin. Hänestä se olisi vain kuvottavaa ja noloa, kerran se pissipaikkakin on niin lähellä. Hän ei ymmärrä, kuinka joku voi haluta tehdä sellaista.

Vierailija
20/31 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloituksen tehnyt ja ihan hyviä kommentteja on tullut, jopa siltä, joka epäili mulla kiristävän..... :DDDD

Mutta syitä on siis monia. Nykyinen kumppanini väistelee aihetta parhaansa mukaan. Joskus hiprakassa kertoi, että ei oikein osaa ja minä en kuulemma tahdo??? Olen koettanut asian korjata, jotta kyllä ois kiva, mutta silti mitään ei tapahdu.

Mutta liiallisella puhumisella ei enää tahdo asiaa pilata. Täällä tuli ihan kivoja vinkkejä tehdä asia miehelleni miellyttävämmäksi, koska oletan siis vahvasti, että siinä on miehestä jotain outoa ja likaista. Minulla on kolme kumppania ennen nykyistä ja rakkainta ollut ja muiden kanssa suuseksi ei ollut ongelma. Tätä en luonnollisesti ole uskaltanut edes miehelleni mainita, ettei saa paskaa fiilistä tai jotain vertailuefektiä päälle.

Karvat on poistettu, mutta noita öljyjä en ole kokeillut. :))) Harmittaa vaan, kun tietää, miten ihanaa suuseksin saaminen olisi. Mutta kyllä minä miestäni imuttelen yhä antaumuksella ja suihin otan loppuun asti, jos ja kun mies niin yleensä tahtoo.

Ja juu, koulutus-aspektin otin ihan vauva-lehden keskustelupalstojen tyylille uskollisena. Tuntuu välillä, että vain akateemisesti koulutetut osaavat kaiken. :DDDDDDDDDDD Mutta jatketaanpas keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi