Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako annosta alkoholia on sinusta sopiva annos lasten seurassa?

Vierailija
01.07.2011 |

jos juominen ei ole humalahakuista vain "illan istumista"? Ja niin hidasta, että ehtii jo osittain haihtumaan pois...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan ei voi annosten määrää sanoa.

Normaalipainoisella naisella yksi olut pullo on tarpeeksi. Jos koko illan juo ja lapset vieressä, niin sitä en edes suosittele, vain ruokajuomana.

Vierailija
2/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama kalja siihen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enintään kaksi. Jo pienistä määristä alkoholia käytöksesi muuttuu, vaikka ei sitä itse ymmärräkään niin lapsi sen kyllä huomaa ja saattaa tilanteesta hämmentyä.

Saatan itsekin lasillisen (alle 2dl) juoda hyvää siideriä lapsen seurassa, mutta en enempää.

Vierailija
4/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietokyky on yksilöllinen. Joillekin riittää pari kaljaa, toinen voi juoda koko mäyriksen ilman, että käytös ihmeemmin muuttuu.

Vierailija
5/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 16.00-02.00 ajalla valkkaripullollisen ja viisi lonkkua. En ollut päissäni ja kaikilla oli kiva juhannus:)

Vierailija
6/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsen on paikalla. Muuten tulen uniseksi (hitaastti juomalla) tai kolmas menisi päähän.

Vierailija
7/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 - 4 lasia viiniä

Vierailija
8/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. näin jossain tilaisuudessa:

- tervetuliaismalja

- ruoan kanssa lasi tai kaksi

Oletusarvona että näiden juomisessa menee yhteensä ainakin 2-3 tuntia aikaa.

Vierailija
9/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedetty melkein viinipullot per nassu miehen kanssa, mennyt huomaamattomasti ruokaa nautiskellessa ;) Siitä sitten suoraan ostoksille niin lapsilla on ollut kivaa kun on tullut karkkia ostettua höllemmällä kädellä :D

Oikeesti, kai jokainen itse tiedostaa millon se homma lähtee ns. lapasesta ja mikä ei ole enää lapsen silmille sopivaa käytöstä ( konttaaminen pöydän alla, horjuminen, muu yleinen örveltäminen). Ihania nämä kukkahattutädit, jotka nauttivat jopa 2desiä siideriä lasten läsnäollessa :D

Vierailija
10/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun viinapäällä. Omasta äidistäni huomaan eron jo yhden jälkeen.

Vierailija
11/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei kerkeä ihan kaatokänniin itseään juomaan ja ei lapsetkaan huomaa, kun nukkuvat.

Vierailija
12/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin meinaa jo tuntua päässä ja kikatuttaa.

Vierailija
13/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajokunto

Taxi. Relaa joskus.

Vierailija
14/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä (58 kg) olen esim. kaveriperheen luona kylässä illalla ja syömme + istumme, saavun n. klo 18 ja lapset menevät nukkumaan n. klo 21-22 olisi raja n. 2 annosta. Lasten nukkumaanmenon jälkeen ehkä vielä 1-2, riippuen taas siitä miten pitkään iltaa istutaan.

Yleensä itse pidän rajana vajaa annos per tunti, sitten ei kihahda nuppiin. Enkä yleensä juo 4 annosta enempää.

Vierailija
15/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ajokortiton

ajokunto

Vierailija
16/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedetty melkein viinipullot per nassu miehen kanssa, mennyt huomaamattomasti ruokaa nautiskellessa ;) Siitä sitten suoraan ostoksille niin lapsilla on ollut kivaa kun on tullut karkkia ostettua höllemmällä kädellä :D Oikeesti, kai jokainen itse tiedostaa millon se homma lähtee ns. lapasesta ja mikä ei ole enää lapsen silmille sopivaa käytöstä ( konttaaminen pöydän alla, horjuminen, muu yleinen örveltäminen). Ihania nämä kukkahattutädit, jotka nauttivat jopa 2desiä siideriä lasten läsnäollessa :D

Kuten Sinunkin mielestä on parempi se 2 dl kuin örveltäminen. Kukin tietäköön rajansa.

Tuo kukkahattutäti on jo vanha/kulunut sana, se ei enää naurata.

Vierailija
17/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pers..t olalle ja lasten kanssa taksilla himaan...kääks.

Vierailija
18/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on pahinta mitä nämä ajokortilliset pelkäävät tapahtuvan?

Lapsi saa allergisen oireen?

yms

Mitkä ovat ne syyt ettei voi ottaa sitä viittä annosta enempää, kun lapset nukkuvat? Ajokortittomille ei tuntuisi olevan ongelmaa.

Maksaako se ambulanssi tai taksi liikaa? Kyse on kuitenkin lapsestanne.

Vierailija
19/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset nukkuvat niin sitten voi juoda perseet olalle ja vaikka oksentaa ripaskaa.

Tärkeintä on ettei lapsi näe päihtynyttä kasvattajaa. Se kuulemma pelottaa ja aiheuttaa ongelmia. Minusta ei ole mukava ryypätä lasten läsnäollessa.

Jos tulee hätä niin taksi ja ambulanssi on keksitty. Absolutismi olisi vähän liioittelua.

Vierailija
20/43 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pers..t olalle ja lasten kanssa taksilla himaan...kääks.

Eihän sitä tiedä, jos lapsi sairastuu vakavasti kesken ryyppyillan. Sitten pitää lähteä taksilla tai ambulanssilla telakalle.

Harvoin tälläistä sattuu. Noin kerran tai kolmesti vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä