Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄLKÄÄ valittako talvella, jos palelee!!! Jos kerta kesästä ei saa valittaa!

Vierailija
01.07.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesät on liian kuumia ja talvet on liian kylmiä. Mikään ei kelpa!

Vierailija
2/8 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on inhottavaa.

Lämpö sen sijaan on IHANAA. Sanoohan jo vanha sananlaskukin "ei lämpö luita riko".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellettä en kestä kuin etelänlomilla.

Vierailija
4/8 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitä koskaan tajunnut. Kun sille säälle ei kuitenkaan mitään voi niin miksi tuhlata energiaansa kitisemiseen?

Vierailija
5/8 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on inhottavaa. Lämpö sen sijaan on IHANAA. Sanoohan jo vanha sananlaskukin "ei lämpö luita riko".

Pakkanen ei todellakaan ole inhottavaa. Nämä paska helteet todellakin on! Ja näistä on ihanuus kaukana.

Vierailija
6/8 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitä koskaan tajunnut. Kun sille säälle ei kuitenkaan mitään voi niin miksi tuhlata energiaansa kitisemiseen?

siis mitä järkeä on VALITTAA sääsä, halusin kirjoittaa..

Vierailija
7/8 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todennut, että mun toleranssi ylittyy noin +23 - +25 lämmössä ja alittuu noin -20 pakkasasteessa. Siinä välissä on pääsääntöisesti ok.

Vierailija
8/8 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nimenomaan sellaisesta ei saisi valittaa mihin VOI itse vaikuttaa. Sehän on vain laiskuutta olla tyytymätön asiaan jonka voi itse muuttaa.

Säälle en voi mitään, joten mulla on oikeus olla siihen tyytymätön. Tosin voisinhan muuttaa vaikka Thaimaahan talveksi kun pakkanen ei minua miellytä, että sikäli voisin vaikuttaa siihenkin.

Että helteestä valittajat, lähtekää kohti pohjoista siitä kitisemästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan