Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokeillut 30 DAYS luontaistuotetta?

Vierailija
01.07.2011 |

Taisin langeta mainosten maailmaan ja menin sen ostamaan. Lisäksi vielä 30 days Colon cleanserin. Onkohan ihan hölynpölyä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin 30 days colon cleanse kuurin siihen, kun kosmetologi suositteli kasvojen ihon paranemiseksi. E-pillerien lopettamisesta tullut muutamia satunnaisia hormonifinnejä ja tällä kuurilla kyllä ne pysyy aisoissa! Eli siis ihan laiha olen enkä siinä mielessä näitä syö että painoa pudottaisin :) Vessassa kyllä täytyy ravata useammin, vatsa toimii monta kertaa päivässä. Ja iho on paljon paremmassa kunnossa! Siinä mielessä suosittelen, laihduttamiseen suosittelen liikuntaa ja terveellistä ruokavaliota :D

Vierailija
2/5 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolen toiminta täysin hallitsematonta. Ripuli haittaa normaalia elämää ja päätä särkee. Tämä neljän käyttökerran jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muutakuin, että heti kun aloin syödä sitä 30 days Coon cleanseria niin suoli kyllä alkoi tyhjentyä aika monta kertaa päiväss. Ei ihan ripuli mutta kuitenkin juoksutti vessassa.

Ihan hyvä puhdistuskuuri oli. Vatsanseutu ei kyllä pienennyt ollenkaan, vaikka mainostavat nimenomaan keskivartalolihavuuteen.

Muuten se puhdistuskuri sisältää lähinnä C-vitamiinia ja magneesiumia , laitettu vain kalliin tuotemerkin taakse.

Vierailija
4/5 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaiken maailman vuoden luontaistuotteen voittanut Norjassa jne. Nyt kaksi päivää sitä syönyt ja paino aavistuksen alempi, vaikka eilen söin valtavat grillausherkut, jäätelöt ja valkoviinit. Mutta se nyt ei kerro mitään.

Lähtöpaino ei valtavan korkea ole, mutta keskivartalolla muutama kilo löytyy.

Lisää kokemuksia kuulisin vielä mielelläni.

ap

Vierailija
5/5 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajoittain käyttänyt ja hyvin on hoitanut suolen tyhjennyksen, ei kuitenkaan mitenkään hallitsemattomasti. Olen ollut siihen todella tyytyväinen koska on hyvä keino ummetuksessa, jota joskus poden fibromyalgian takia. Tänään olen taas ollut sitä hankkimassa, mutta ei ollut luontaistuotekaupassa eikä apteekissakaan. Puhuimme siitä kummassakin henkilökunnan kanssa ja oltiin yhtämieltä siitä, että voisi ottaa magneesuumia ja c-vitamiinia vastaavan määrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi