Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kuumaa kamaa", kelpaisin vielä jollekin muullekin :)

Vierailija
30.06.2011 |

Tarinan taustaa pitää valottaa sen verran että 4 vuotta nuoremmalla pikkuveljellän oli ihkuja kavereita, ja kävi niinkin että "seurustelin" heistä kahdne kanssa.

Tämä josta on kyse, on veljeni vnhin lapsuuden ystävä, ja oli minulle kuin kolmas veli. Hän alkoi aikoinaan sitten haaveilla että muuttaa perässäni opiskelupaikkakunnalleni, ja perustamme perheen jne. Otin asian ihan leikilläni, mutta kun olin nykyisen aviomieheni kanssa ekoilla varsinaisilla treffeillä, tämä poika soitti minulle, ja olisi halunnut aloittaa suhteen.

Tuosta on jo 13 vuotta aikaa, ja miehenikin on tavannut ko. "pojan" useampaan kertaan. Eilen olimme samassa porukassa terassilla ja yhdessä sivulauseessa "poika" vihjaisi että olisi aikanaan pitänyt olla rohkeampi ja nopeampi. En tiedä tajusivatko muut asiaa, mutta minulle oli selvää että tarkoitti suhteen aloittamista kanssani.

Kyllähän se vähän lohduttaa että joku olisi edelleen kiinnostunut ylipainoiseta, roikkuvasta 3:n lapsen äidistä.

Sitten taas säälittää tämä toinen kun on jäänyt paitsi kaikesta siitä mitä olisi halunnut, perheen jne. On edelleen sinkku, ja melkoisissa hanttihommissa :/

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla