Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avalta tulee parhaillaan kasvatusohjelma Kasvun Paikka. Mitä pidät uudesta talosta ja psykologeista?

Vierailija
30.06.2011 |

Mä tykkäsin Tanjasta ja vanhasta talosta. Miksi talokin on pitänyt vaihtaa tuollaiseksi huvikummuksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hairitsee ne jättikamerat mitkä siel pyörii. Edellinen talo oli enemmänkin BB-talo jossa kamerat oli pääosin piilotettu peilien taakse. Miksi ihmeessä vanha talo ei kelvannut?

Vierailija
2/7 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon fiilis oli muuttunut kokonaan ja psykologien auktoriteettikään ei ollut kauhean uskottava. Toivottavasti oli vain alkukankeutta. Huomen illalla jatkuu taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kauheesti että toinen psykologi hymyilee puhuessaan vaikka asukas itkisi. Tanja piti ilmeensä kurissa.

Vierailija
4/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää ne asukkaat, ovat jotenkin erilaisia, ihme vinkujia!

Vierailija
5/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseestä ja tais loppua sarjan katsominen tähän.

Ihmetyttää tuo kolmos perhe, nuohan lisääntyy kuin kanit. 3v kolmoset, 4 kuukautinen vauva JA UUSI vauva tulossa. Halloo, aborttikin on keksitty sekö ehkäisy.

Vierailija
6/7 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin kattoo ne ekat kaudet kun tajusin ohjelman vasta kolmannen kauden puolivälissä. Pitää varmaan laittaa palautetta jos laittais ne uusintana. Musta tuntui et se ohjelma vaikutti mun omaan käytökseen äitinä tekemättä muuta kuin katsomalla ohjelmaa. Huomasin etten hermostu enää ollenkaan niin helposti.

Saa tosiaan nähdä jaksanko seurata tätä uusittua versiota... Auktoriteetti tosiaan puuttuu noilta psykologeilta. Se edellinen psykologi on muuten kirjoittanut kirjojakin, mutta valitettavasti niitä ei ole suomennettu. Englanti ei taivu tarpeeksi hyvin että tilaisin sellaisen.

Vierailija
7/7 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen otettiin ohjat tiukasti käsiin mutta nyt vain pälätellään ongelmista niitä näitä eikä käytäntöön laiteta juuri mitään. Mut kiva et se vanha juontaja on siel viel, sais kyl ottaa enemmänkin ruututilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi