Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka todennäköisesti olen raskaana?

Vierailija
30.06.2011 |

noniin, kaikille sitten tiedoksi etten tarvitse moralisointia, olen mokannut ja nyt tarvitsisin hieman apua..

olen vasta 17 vuotias, söin pillereitä 3 kuukautta kunnes lopetin ne kun eivät sopineet. menkat alkoivat heti lopettamisen jälkeen ja siitä reilu viikko eteenpäin harrastin suojaamatonta seksiä useamman kerran...

Kuinka todennäköistä nyt sitten on että olen raskaana? jos joku osaisi edes kertoa onko tilanteeni fivetyfivety vai onko todennäköisyys kuinka huimasti pienempi? :o

Pyydän nyt neuvoja ja vastauksia kysymyksiini, jätän sitten moralisoinnin äidilleni, kiitti :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset on sitä että munasolu irtoaa n. kierron puolessavälissä. Jos lopetat pillerit laatan alussa on sinulla vähän vähempi kuin jos syöt laatan loppuun. Siksi voi olla ilman pillereitä ja teho säilyy.

Mutta viikon aikana useampi kerta ilman ehkäsyä on jo aika kevytkenkästä. Moralisoimaan en ala, eikä se ole kenenkään ÄIDIN TEHTÄVÄ: jos tyttäreni tekisi samoin niin olisi kenties paksuna ja minä en ole kantamassa lasta, synnyttämässä tai maksamassa vakuutuksia ja elämistä! Se on sen tyttären oma homma.

Jos ei ehkäise niin ei ehkäise. Sitten tekee abortin tai hoitaa lapsen. Mahdollisesti lapsi sairastuu syöpään ja kuolee.

Ei elämä saa olla ihan tolla tasolla. Pitää ymmärtää oma vastuu. Ei sun äiti voi kun huokasta sun puolesta. Sinä itse teet abortin tai kasvatat lapsen, SINÄ! Sinä niitä pillereitäkin otit ja harrastit suojaamatonta seksiä kun et enää hoitanut suojausta. Äitisi ei kuulu kuvioon.

Vierailija
2/3 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että vastuu on omani. Tarkoitin vain että jos vauva on tuloillaan en tarvitse moralisointia täältä, kuulen sitä varmasti sitten muualta ihan tarpeeksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokakaupasta testin niin asia selvii..moralisoija sinä edellinen siinä,litsomista turhaa on vainen tollainen...naurettavaa....