Huutonetissä joku myy viime vuoden Lintsin rannekkeita
ihan mukavat rahat tienannut parin viikon ajalta noin 1000e
Kommentit (147)
mistä sinä olet sen saanut selville?? Kyllä sulla mielikuvitus laukkaa, URPO!!
Kun eihän niitä näe muut kuin valvojat, jos hekään.. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen..
no täytyy pitää huoli että tuollaiset valvojat ei enää toimi valvojana. Koska ettehän te sellaisia asioita saisi paljastaa
myydä vanhat viimevuotiset Linnanmäen ja Särkänniemen rannekkeet pois.
Löytyy myös Tykkimäkeä ja Powerparkia, kiinnostaako?
Homma on selvitetty jo.
Ap. myyjä
Homma on selvitetty jo.Ap. myyjä
En usko, että tää on se kyseinen myyjä!
oliko ap se huutonetin myyjä joka yritti vain saada mainosta lipuilleen? xD
oliko ap se huutonetin myyjä joka yritti vain saada mainosta lipuilleen? xD
Homma on selvitetty jo.Ap. myyjä
En usko, että tää on se kyseinen myyjä!
ihan mitä itse lystäät.
Ap myyjä
Ei kai ne ole varastettuja?
Myönnä nyt pois. Kerro totuus.
Se tulee kuitenkin ennen tai myöhemmin julki!
Ap myyjä
Ei kai ne ole varastettuja?
Myönnä nyt pois. Kerro totuus.
Se tulee kuitenkin ennen tai myöhemmin julki!
Hei, olen matkatoimistossa töissä ja sain tehtäväksi myydä vanhat viimevuotiset Linnanmäen ja Särkänniemen rannekkeet pois.
a) Jos työnantajasi antoi sinulle toimeksiannon myydä liput matkatoimsiton piikkiin niin miksi myyt omalla tunnuksellasi eikä firman tunnuksella?
b) Jos matkatoimisto myy liput on heidän kirjattava ne kirjanpitoonsa. Miten tämä hoituu kun työntekijä myy ne omiin nimiinsä netissä?
c) Jos matkatoimisto antoi ne sinulle omaksi on se palkanlisää ja niin olen verollista. Tuollainen monen tuhannen euron "lahja" työnantajalta ei mene veroitta. Maksatko lipuistasi veroa?
Keksi parempi selitys.
myyjä olisi jo palauttanut myyntiin satoja rannekkeita ja lippuja lisää.
vaan eipä ole,ei:D
siihen miksi joku myy isolla erällä jotain niin on se kumma kun puolet ihmisistä olettaa heti asian olen hämärää tai rikollista...taustalla vaan taitaa olla harmitus et joku tienaa rahaa. Eikö yhtään esim hävetä ap:ta? Tai muita? Huh huh..kyllä tarvii elämän olla tylsää kun pitää rikos ilmotuksia heti väsätä!
Itse olen ko myyjän kanssa tehnyt joskus kauppaa huutonetissä (en rannekkeista) mutta oikein asiallinen tyyppi!
Hyeena lauma taas saalilla ja salapoliisit liikkeellä ;)
enempää kuka on ap ja kuka myyjä, niin eikö se välkky valvoja voisi taas niitä ip-osoitteita katsoa ja kertoa kuka nyt on kuka. Salli munkin nauraa sulle "valvoja"
ja kyllä huutiksessa voi sopia kaupoista vaikka hv (hintavaraus ei olisi ylittynyt), tässä tapauksessa myyjä vaan ei ole velvoitettu kauppoihin jos hv jää ylittämättä.
enempää kuka on ap ja kuka myyjä, niin eikö se välkky valvoja voisi taas niitä ip-osoitteita katsoa ja kertoa kuka nyt on kuka. Salli munkin nauraa sulle "valvoja"
SE PARHAITEN NAURAA,JOKA VIIMEKSI NAURAA.
Kun eihän niitä näe muut kuin valvojat, jos hekään.. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen..