Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutta lasta yrittämään 11 kk sektiosta? Vauvakuume, yritys alkaa marraskuussa

Vierailija
30.06.2011 |

Meillä olis tämmönen tilanne johon mies nyt suostunut. Yritys kyllä alkaisi vasta marraskuussa ja siihen asti voin vain haaveilla. Yhtäkkiä kauhee kuume. En kyllä tiedä mitä tää on enemmän. Lapsenkaipuuta, raskauskuumetta, sitä, että voisi olla kotona.. Pelkoa ikääntymisestä ja siitä jossei toista lasta tulekaan.. Ja kai se osittain oli niin jännääkin testailla (kyllä, olen juuri niitä, jotka testailevat oviksia ja raskaustestejä). Tykkään suunnitella etukäteen jotta on jotain mitä odottaa. Tiedän kyllä ettei elämä aina mene kuten suunnittelee, olen sen kokenut itsekin, mutta silti..

Kannattaiskohan mun nyt hoitaa jotain asioita kuntoon toista lasta ajatellen kun emme vielä yritä? Mitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minipilleri liuskassa on reilu viikko vielä jäljellä ja sitten aletaan katselemaan tulisko se kakkonen jo sieltä. minullakin hirveä vauva kuume siitä asti kun mies sano et voidaan ruveta yrittämään kakkosta kuhan loppuu pillerit minulta. mies on vähän miten toi maha ja se arpi kestäävät uuden raskauden suht pian. mutta onhan tässä jo kohta vuosi mennyt :)

Vierailija
2/3 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja kun esikoienen oli 8kk olin jo raskaana.

Kaikki meni hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekö ole suurempi riski keskenmenolle? Mitä lääkärit ovat teille sanoneet?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan