Lastenkuljetuspyörän (laatikkopyörä tms.) omistajia?
Olen harkinnut sellaisen ostamista, mutta suuri kysymys on, missä sitä voisi säilyttää. En haluaisi jättää säiden armoille ulos, eikä meillä oikein ole edes pihassa mitään, mihin lukita sitä kiinni. Asumme 50-luvun kerrostalossa, jossa on ahtaat ja kulmikkaat kellarikäytävät, niissä on vaikea pujotella edes tavallisen pyörän kanssa.
Oletteko saaneet neuvoteltua esim. taloyhtiön kanssa jonkin säilytystilan? Tai miten olette ratkaisseet säilytyksen? Minusta on varsin epäreilua, että autoilijoille kyllä riittää parkkipaikkoja ja autotalleja, mutta pyörää ei saa mihinkään...
Kommentit (6)
Meillä on perässä vedettävä kärry ja sen saa litistettyä kokoon hyvinkin kätevästi.
Ja tuntuu jotenkin turvallisemmalta, kun saa lapset vöihin.
takana oleva näyttääkin kelvollisemmalta, kuin ne mitä mä löysin :)
Näyttää kelpo peliltä.
- mielestäni se on turvallisempi, koska näen lapset koko ajan (ja siinä on myös turvavyöt)
- perässä vedettävä kärry pelottaa, koska autoilijat eivät välttämättä näe sitä (punaisesta lipusta huolimatta)
- kuulemma se on paljon ajettaessa kevyempi ja mukavampi kuin peräkärry
- tavaraa mahtuu enemmän; jos käyn esim. lasten kanssa kaupassa tai lähdetään pidemmälle retkelle, mukaan mahtuu muutakin kuin lapset
ap
tää parempi koska voi käyttää myös rattaina. Turvavyöt löytyy myös.
http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=31276&nimi=Croozer+Kid+…
tää parempi koska voi käyttää myös rattaina. Turvavyöt löytyy myös.
<a href="http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=31276&nimi=Croozer+Kid+…" alt="http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=31276&nimi=Croozer+Kid+…">http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=31276&nimi=Croozer+Kid+…;
Ja tosiaan vierastan noita peräkärryjä siksi, että en näe lapsia, lapset eivät näe niin hyvin ympärilleen, ja ennen kaikkea pelkään, että autoilijat eivät näe peräkärryä vaan ajavat sen päälle.
ap
http://bakfiets.nl/eng/accessoires/cargobike/long/creame+coloured+tent/…