Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täit!!! Miten niistä pääsee?

Vierailija
30.06.2011 |

Kaikki aineet kokeiltu ohjeen mukaan, aina ne palaa:( Peitot, tyynyt, pehmolelut, petivaatteet pesty. Yhdellä aineella ne on edes todistettavasti kuolleet kerralla.. Mut palasivat taas. Vasta n. 150e menny noihin aineisiin. Onko nää jotain superkantaa? Eikö niiden pitäisi kuolla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet vaan luule niitä kuolleita/tyhjiä munankuoria täiksi, nehän voi säilyä pitkäänkin.

Ovatko näkemäsi täit siis mustia vai läpikuultavia?

Vierailija
2/10 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken olen tehnyt oikein, mutta silti. musta alkaa tuntuu myös siltä, että tää on joku sitkeä laji..tietääkö joku, onko se pajunkuorishampoo hyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä ne niitä on.

Vierailija
4/10 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aineilla noin kolmen päivän välein lapsen pään. Ja pari viikkoa sen jälkeen täikampaus joka päivä, aina jos löytyy eläviä täitä niin silikonit uusiksi päähän.

Vierailija
5/10 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kampaus ja tarkasti, ainakin viikon ajan ja sitten uusi pesukäsittely.

Vierailija
6/10 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne ei lähde pois.joku palstalaisista oli käynyt lääkärissä täiden takia ja saanut reseptillä jonkun aineen millä ne sit oli lähtenyt loppujen lopuksi. on se noloa mennä sinne, hitto.

Vierailija
7/10 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yhdellä lapsella täitä, ei onneksi muilla. Pehmolelut säkkiin pariksi päiväksi tai saunaa. Patjat saunaan, täkeillekin se riittää, mutta itse pesin ne.

Pakkanen on toinen missä ne kuolee mutta jos on kesä, niin mistä revit pakkasen, mutta toi jos on sauna niin sinne.

Niin ja harjat ja kammat pakastimeen.

Vierailija
8/10 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä, josta riittää kertahoito

Vierailija
9/10 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on paksut puolipitkät hiukset, joten mahdanko saada niitä pois tuolta mun hiuksista.

Vierailija
10/10 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin jos ne täit on sieltä lähtöisin ja kaikki ei hoida niitä täitä pois, niin ette tekään niisät helpolla eroon pääse.

Kaverin muksun luokalla oli täitä ja vaikka kaveri teki vaikka mitä ja moni muu vanhempi niin aina ne täit palasivat takaisin. Lopulta kävi ilmi että luokalla on eräs jonka päätä ja kotia ei hoidettu ja opettaja sitten teki jotain asian hyväksi (otti ilmeisesti kotiin puhelinyhteyden tai jotain) ja vasta sitten täit saatiin kuriin kun sen yhdenkin muksun pää hoidettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi