Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppisi hyväksymään ja tykkäämään omasta vartalostaan?

Vierailija
30.06.2011 |

Koskaan ei oo hyvin :(

Vuoden alussa, mulla oli vielä 20kiloa ylipainoa, nyt oon saanu -11kiloa pois ja laihtumisen ja imetyksen jäljiltä tissit on kadonnut lähes kokonaan :( Useimmat liivit joissa B-kuppi, jää ammottamaan tyhjyyttään, mutta sitten A-kuppi on taas liian pieni ja siinä ei koskaan löydy tarpeeksi suurta ympärysmittaa :(

On mukavaa kun on hoikempi, mutta tissit olis ollu kans ihan kivat olla :( Koskaan mulla ei oo isot ollu, se perus B-kuppi, mutta imetyksen jälkeen on vain tyhjät roikkuvat nahkarukkaset.

Sit pidän toisaalta ihan tyhmänä ajatuksena, että kävisin laitattamassa tissit omasta läskistä, ajatuksena kiva, mut maksaa maltaita ja joutuis leikattavaksi pelkkien TISSIEN takia, tyhjänpäiväistä :(

Onks muilla samoja ajatuksia?

Olis kiva olla hoikka ja samalla olla kuitenkin muotoja myös yläkropassa..persettä vielä riittää vaikka muille jakaa, mutta eiköhän sekin tuosta pienene kun vielä saisin itseäni niskasta kiinni ja sais viimeisen kympin pudotettua!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on kyllä ikävää kun tissit vaan katoaa johonkin. :( Ihan kun rangaistaisiin vaikka on tehnyt kamalasti töitä painonpudotuksen eteen.

Kannattaa ainakin panostaa laadukkaisiin rintsikoihin ja ostaa ne alan liikkeestä tai isosta tavaratalosta jossa on ihan sen alan myyjät palvelemassa ja auttamassa valitsemaan. Mä en ainakaan itsekseni sovittaen löydä millään sopivia liivejä, mut hyvä myyjä tuo sopivia sovitettavaksi, auttaa säädöissä ja katsoo istuvuuden ihan nappiin. Vaatteet ja kaikki näyttää paljon paremmilta kun on kunnon liivit, plus tietysti mukavuus on ihan toista luokkaa kuin halvoissa ja huonosti istuvissa.

Mä en kyllä itse lähtisi leikkaukseen, tuntuisi aika turhamaiselta ja teennäiseltä koko ajatus. Korkeintaan jos joskus saisi todella muutettua koko elämänsä, olisi huippukunnossa ja kaikin puolin upea kroppa muuten mutta rinnat aivan hirveät ryppyiset patalaput. Silloin voin ymmärtää jos haluaa sen viimeisen kauneusvirheen vielä poistaa häiritsemästä.

-11kg on kyllä ihan mahtava saavutus. Sinun pitäisi todellakin olla ylpeä itsestäsi ja tahdonvoimastasi. Varmasti pystyt vielä jatkamaankin laihtumista, toki jatkossa hitaampi tahti on varmaan riittävä. Jos listaat mitä hyvää painonpudotuksesta on seurannut, ja vertaat sitä kaikkea rintojen pienentymiseen, ei taida olla epäilystäkään siitä että laihtuminen on upeaa!

Vierailija
2/3 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin ristiriitaista kun laihtuu niin se rasvaa palaa tasaisesti kaikkialta, myös tisseistä vaikka niihin sen rasvan voisi jättää :D

Mutta täytyy osata ajatella, että näytän hoikkana ilman tissejä kauniimmalta kun 20kiloa lihavampana :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutuu kivasti, käy kampaajalla, käy optikolla, jos käyttää laseja, meikkaa vähän, huolehtii itsestään jne.

Älä siis odota, että osatat kivoja vaatteita sitten, kun olet saanut toisen kympin pois, vaan nauti elämästä nyt.

Kunnon liivikaupasta saat varmasti sopivat liivit. JA varmasti tuo, että olet saanut noin paljon painoa pois, tuntuu hyvältä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi