Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaana ja mies vihainen :(

Vierailija
30.06.2011 |

mies haukkuu, että minun vika kun haluan seksiä vain lähellä ovulaatiota, hän kyllä haluis muulloinkin.

Kyllä tunnustan, että tiettyyn aikaan kuusta seksi kiinnostaa ja muutoin ei kauheasti kiinnosta.

Mut minusta mies ei saisi olla minulle vihainen raskaudesta, koska kyllä hän on riskit tiennyt!

Emme käytä ehkäisyä, joten mahdollisuus raskauteen on koko ajan olemassa ja mies varsin hyvin tietää sen.

nyt raivoaa, ettei ole rahaa lapseen, talous romahtaa, koko elämä romahtaa :(.

itse vaan itken. Meillä on neljä lasta ennenstään mutten ymmärrä miten se yksi lisää tässä nyt elämän romahduttaa. meillä on 7 paikkainen autokin. Asunto toki on ahdas mutta ikäeroa on jo niin paljon, että isommat ehtii alta pois, ennekö uusin tarvitsee ns omaa tilaa.

Miehn käytös tuli aivan järkytyksenä :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa kolmas lapsi. Se oli silkka vahinko ja mies raivostui kun pamahdin paksuksi. Aborttiin minusta ei ollut ja mies ilmoitti, että saan pakata kamppeet ja häipyä. Kuitenkin luumuilen vielä samassa osoitteessa, mutta mies ei osallistu mihinkään. Talomme ei ole sovelias lapsiperheen taloksi, emme edes mahdu miehen pieneen citymaasturiin ja rahaa ei ole. Mies on työtön ja minä olin osa-aikatyössä (nyt e-äitiyslomalla). Kaikki lapset joutuvat samaan huoneeseen, meillä on 1m2 yksi wc, pesutilat ovat todella(!) vaarallisten rappusten jälkeen, piha on ihan hanurista kaikkine jyrkkine osuuksineen, keittiönpöydän ääreen ei mahdu suosiolla kuin 3 ihmistä, edes pienelle pyykkitelineelle ei meinaa löytyä tilaa... Lisäänny sitten tässä p*rsereiässä kun mieskin vain v*ttuilee!!!

kun jotenkin niin humoristisesti kirjoitettu.. Eiköhän kannata laittaa se citymaasturi vaihtoon ja ajatella välillä tilannetta niiden lastenkin kannalta. Jos mies ei ala kasvaa isäksi niin sekin vaihtoon, jos vaikka paranis ;)

IRL se ei kuitenkaan ole :(

Mies vaihtoi joskus "edellisessä elämässään" autoa Micrasta Space Wagoniin, koska otti koiran.

Autoja tietämättömille tiedoksi, että Micra on sellainen pikkukäkkänä ja Space Wagon on tilavahko farkku.

Nyt ei tule isompaa autoa, koska edellisestä autonvaihdosta on vasta liian vähän aikaa, eli 3v.

Sepä onkin minun ongelmani, se auto. Jos haluan, että kaikki mahtuvat kyytiin, niin saan aivan vapaasti ostaa isomman auton. No niin tein ja jouduin ottamaan lainaa. Miehen ei olisi tarvinnut ottaa lainaa...

Sama on talon kanssa. Jos haluan talon, joka olisi turvallinen ja riittävä, niin voin vapaasti ostaa sellaisen. Just joo. Milläköhän rahalla? Mies ei suostu siihenkään, että myisi tämän tönön ja minä laittaisin lainarahaa siihen päälle. Ei kuulemma kehtaa parin vuoden päästä asua yksin isossa talossa kun minä kuitenkin lähden...

Päättäisi nyt p*rkele, että ollako vai eikö olla!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla