raskaana ja mies vihainen :(
mies haukkuu, että minun vika kun haluan seksiä vain lähellä ovulaatiota, hän kyllä haluis muulloinkin.
Kyllä tunnustan, että tiettyyn aikaan kuusta seksi kiinnostaa ja muutoin ei kauheasti kiinnosta.
Mut minusta mies ei saisi olla minulle vihainen raskaudesta, koska kyllä hän on riskit tiennyt!
Emme käytä ehkäisyä, joten mahdollisuus raskauteen on koko ajan olemassa ja mies varsin hyvin tietää sen.
nyt raivoaa, ettei ole rahaa lapseen, talous romahtaa, koko elämä romahtaa :(.
itse vaan itken. Meillä on neljä lasta ennenstään mutten ymmärrä miten se yksi lisää tässä nyt elämän romahduttaa. meillä on 7 paikkainen autokin. Asunto toki on ahdas mutta ikäeroa on jo niin paljon, että isommat ehtii alta pois, ennekö uusin tarvitsee ns omaa tilaa.
Miehn käytös tuli aivan järkytyksenä :(
Kommentit (21)
että et ole mikään evoluution ihme.
On aivan normaalia, että naisilla halut on kovemmat ovulaation aikoihin. Se edesauttaa raskaaksi tulemista ja lisääntymistä.
että et ole mikään evoluution ihme.
On aivan normaalia, että naisilla halut on kovemmat ovulaation aikoihin. Se edesauttaa raskaaksi tulemista ja lisääntymistä.
Sitä paitsi, lapsellista vitinää mieheltä, joka tieten tahtoen on touhuillut ilman ehkäisyä. Jos ei halua lapsia, on keksitty mm. kondomi ja vasektomia.
Minä olen raskaana, vaikka olimme vain kerran (pikkuhuppelissa) ilman ehkäisyä, ja minulla oli ns. varmat päivät, jotka tosin eivät sitten olleetkaan niin varmat. Mies oli raivoissaan pitkään, mutta nyt hän odottaa jo innoissaan vauvaa syntyväksi.
Meillä on ennestään kolme lasta, joten auto menee uusiksi. Onneksi ok-taloomme mahtuu hyvin isompikin perhe asustamaan. Ja meilläkin lapsille tulee vähän ikäeroa, kun vanhin täyttää jo 10 v., joten ei ole pelkoa siitä, että pitäisi kahdelle muksulle vaihtaa vaippoja yms. yhtä aikaa.
Pelkään pahoin, että meillä käy noin pian. Pari päivää kuvottanut ihan vietävästi. Harrastimme suojaamatonta pari kuukautta kun mies "halusi" lasta nyt sitten päätti ettei haluakkaan :( Kerään rohkeutta tehdä testi ja valmistaudun viikon mykkäkouluun. Rahallinen tilanne on kyllä meillä ihan hyvä ja voisin olla kotona sen kolme vuotta siitä ei meillä ole kiinni, mutta nyt on kyse henkisistä asioista. Lapsen pidän joka tapauksessa mies saa siirtyä ulkoruokintaan jos ei halua osallistua... Itseppähän sopan keitti.
Pitäisköhän teidän mennä vaikka biologian kurssille opiskelemaan että miten niitä vauvoja oikein syntyy? Ja jos saa tiedustella, niin MIKSI ette käyttäneet ehkäisyä? Koska jumala lupasi vain 4 lasta?
Meille on tulossa kolmas lapsi.
Se oli silkka vahinko ja mies raivostui kun pamahdin paksuksi.
Aborttiin minusta ei ollut ja mies ilmoitti, että saan pakata kamppeet ja häipyä.
Kuitenkin luumuilen vielä samassa osoitteessa, mutta mies ei osallistu mihinkään.
Talomme ei ole sovelias lapsiperheen taloksi, emme edes mahdu miehen pieneen citymaasturiin ja rahaa ei ole.
Mies on työtön ja minä olin osa-aikatyössä (nyt e-äitiyslomalla).
Kaikki lapset joutuvat samaan huoneeseen, meillä on 1m2 yksi wc, pesutilat ovat todella(!) vaarallisten rappusten jälkeen, piha on ihan hanurista kaikkine jyrkkine osuuksineen, keittiönpöydän ääreen ei mahdu suosiolla kuin 3 ihmistä, edes pienelle pyykkitelineelle ei meinaa löytyä tilaa...
Lisäänny sitten tässä p*rsereiässä kun mieskin vain v*ttuilee!!!
Pitäisköhän teidän mennä vaikka biologian kurssille opiskelemaan että miten niitä vauvoja oikein syntyy? Ja jos saa tiedustella, niin MIKSI ette käyttäneet ehkäisyä? Koska jumala lupasi vain 4 lasta?
vaan tekemällä tehtiin. Ei ole käytetty kunnollista ehkäisyä, koska miehen on pitänyt mennä vasektomiaan ja on koettu, että yksi lapsi lisää ei haittaisi, välillä olöen jopa kokenut vauvakuumetta mutta mitään päätöksiä lapsen teosta ei ole tehty vaan ollaan kummatkin oltu enemmän sillä kannalla, että nää oli nyt tässä. ei olla minkään sortin uskovaisia. ap.
Jos on seksiä ilman ehkäisyä, voi tulla raskaaksi.. tämän kun tietää sekä miehet että naiset niin mä en ymärrä kuinka kukaan voi tommosessa tilanteessa olla raivona kenellekään! Jos mies haluaa seksiä vaan ei lasta niin sit pitää ehkäistä. Ihan sama vastuu asiasta ku naisellakin ja aivan epäreilua suuttua. Abortti ei oo mikään vaihtoehto jos ei molemmmat sitä halua. Ei mikään ehkäisykeino. Pitäis miettiä aiemmin. Mua suututtaa niin teidän naisten puolesta, joiden miehet raskautumisesta suuttuu. Siihen tosiaan kumpaakin osapuolta tarvitaan.
ilman ehkäisyä ja sitten vinkuvat kun tulevat raskaaksi.
Tosi ikävää tuo miehen käytös, koska kyllähän te yhdessä olette tähän tilanteeseen joutuneet.
Pakko minunkin sanoa silti... Miksi ihmeessä ihmiset harrastavat seksiä ilman ehkäisyä, jos vauvatoiveita ei ole? Ja vaikka naisella olisikin salaisia toiveita vauvasta, en suostuisi olemaan ilman ehkäisyä, mikäli en olisi varma miehen kannasta. Eli siinä vaiheessa kun puuhiin ryhdytään, pitäisi olla asia keskusteltuna.
mutta nyt tämä pieni on hänen silmäteränsä.
Koeta jaksaa, kyllä se siitä ajan kanssa. Se on vain miehen (tökerö) tapa ilmaista että häntä huolestuttavat perheen toimeentloasiat.
Joo o,kyllä tiedän että ilman ehkäisyä tulee raskaaksi ja hyvä näin! Kaikki lapsemma on olleet tarkoituksellisia vahinkoja ja tämä viimmeisin jota odotan vielä saapuvaksi oli todellinen yllätys!Lääkärit olivat sitä mieltä että ei taida enää teidän perheeseen tulla lisäystä joten lopetettiin hoidot ja siitä puoli vuotta olin luomusti vahinko raskaana....
Kyllä se ukko siitä leppyy ihan varmasti ja onnea odotukselle
Mun mielestä on aina niin uskomattomia nää solidaarisuudenosotukset "hankkiudu vaan salaa raskaaksi, kyllä se ukko siitä leppyy", "petä vaan, kyllä se ukko siitä leppyy", "tuhlaa vaan kaikki talousrahat, kyllä se ukko siitä leppyy"?
järki ja halu muuttaa toimintatapoja vaaran uhatessa:( Sit melutaan kuin lapset!
harrastetaan tuota p*rsereikäseksiä ehkäisynä. Ihmettelen jos siitä tulisi raskaaksi.
Jos on seksiä ilman ehkäisyä, voi tulla raskaaksi.. tämän kun tietää sekä miehet että naiset niin mä en ymärrä kuinka kukaan voi tommosessa tilanteessa olla raivona kenellekään! Jos mies haluaa seksiä vaan ei lasta niin sit pitää ehkäistä. Ihan sama vastuu asiasta ku naisellakin ja aivan epäreilua suuttua. Abortti ei oo mikään vaihtoehto jos ei molemmmat sitä halua. Ei mikään ehkäisykeino. Pitäis miettiä aiemmin. Mua suututtaa niin teidän naisten puolesta, joiden miehet raskautumisesta suuttuu. Siihen tosiaan kumpaakin osapuolta tarvitaan.
ap.
Mun mielestä on aina niin uskomattomia nää solidaarisuudenosotukset "hankkiudu vaan salaa raskaaksi, kyllä se ukko siitä leppyy", "petä vaan, kyllä se ukko siitä leppyy", "tuhlaa vaan kaikki talousrahat, kyllä se ukko siitä leppyy"?
kyllä mies on koko ajan teinnyt, et ehkäisyä ei ole! ap.
kun jotenkin niin humoristisesti kirjoitettu..
Eiköhän kannata laittaa se citymaasturi vaihtoon ja ajatella välillä tilannetta niiden lastenkin kannalta. Jos mies ei ala kasvaa isäksi niin sekin vaihtoon, jos vaikka paranis ;)
Meille on tulossa kolmas lapsi.
Se oli silkka vahinko ja mies raivostui kun pamahdin paksuksi.
Aborttiin minusta ei ollut ja mies ilmoitti, että saan pakata kamppeet ja häipyä.
Kuitenkin luumuilen vielä samassa osoitteessa, mutta mies ei osallistu mihinkään.
Talomme ei ole sovelias lapsiperheen taloksi, emme edes mahdu miehen pieneen citymaasturiin ja rahaa ei ole.
Mies on työtön ja minä olin osa-aikatyössä (nyt e-äitiyslomalla).
Kaikki lapset joutuvat samaan huoneeseen, meillä on 1m2 yksi wc, pesutilat ovat todella(!) vaarallisten rappusten jälkeen, piha on ihan hanurista kaikkine jyrkkine osuuksineen, keittiönpöydän ääreen ei mahdu suosiolla kuin 3 ihmistä, edes pienelle pyykkitelineelle ei meinaa löytyä tilaa...
Lisäänny sitten tässä p*rsereiässä kun mieskin vain v*ttuilee!!!
kun jotenkin niin humoristisesti kirjoitettu..
Eiköhän kannata laittaa se citymaasturi vaihtoon ja ajatella välillä tilannetta niiden lastenkin kannalta. Jos mies ei ala kasvaa isäksi niin sekin vaihtoon, jos vaikka paranis ;)
Mutta naurattaa teidät molemmat. Tulee vanha viisaus mieleen: Niitä, jotka luottavat varmoihin päiviin ehkäisymuotona, kutsutaan viiden lapsen vanhemmiksi.