Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin auttaa ystävääni päästämään irti...

Vierailija
30.06.2011 |

julkisesti pettävästä, törkeästä ja erohaluisesta puolisosta? Ystäväni tarttuu jokaiseen oljenkorteen, rikkoo ja kiusaa itseään mutta ei suostu antamaan periksi. Mies on jo puoli vuotta pettänyt, mutta antamalla pari mukavaa päivää kuukaudessa mies saa ystäväni uskomaan kaiken kääntyvän hyväksi.. Nainen on jo aivan rikki, miten auttaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaverpariskunta oli tämmöinen. Ukko laukko vieraissa aina vähän väliä ja teki katoamistemppuja. Nainen ei nähnyt miehessä mitään vikaa vaan vika oli aina miehen kavereissa ja toisissa naisissa. Oli vahvasti sitä mieltä että kaikki vain yrittää heidät erottaa. Tästä on aikaa jo 10-vuotta.

Sen verran olen yhteiseltä tutultamme kuullut että meno jatkuu entisellään. Naimisiin ovat menneet ja lapsenkin tehneet, mutta muuten ei ole muutosta tapahtunut. Me ei olla enää juurikaan tekemissä, koska jossain vaiheessa minuakin syytettiin heidän erottamisyrityksistä.

Neuvoisin vain olemaan ystävä ja yrittää jaksaa olla tukena ystävällesi. Paljoa muuta ei taida voida tehdä.

Vierailija
2/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisriippuvuus on samanlaista kuin mikä tahansa riippuvuus. siitä ei voi parantua jos ei itse tajua omaa tilaansa ja halua parantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ystäväni syyttää kaikesta itseään ja luhistuu silmissä :(

ap

Vierailija
4/6 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sanaton.

Voimia ap.

Vierailija
5/6 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kaveriasi aktiivisesti ulos, konsertteihin, baariin, minne vaan jossa tapaa muita ihmisiä. Tää on ainut keino, joka toimii, koska puhumalla et saa häntä tuosta irti.

Vierailija
6/6 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko jos keskustelisit ystävän kanssa?  Syyttämisestä ei ole hyötyä vaan yrittää avata silmiä näkemään ja myöntämään totuus.

Tuota on raskasta seurata vierestä.

Kun kieltää ongelman sitä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi