Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen Orgasmi

Vierailija
30.06.2011 |

Kuinka moni nainen saa orgasmin yhdynnässä? Minun puoliso ei ole saanut varmaan koskaan mun kanssa orgasmia, silti hän vaikuttaa ihan tyytyväiseltä seksi elämäänsä, jotenkin vaan mua (mies) vaan on käynyt kyrsimään kun seksi tuntuu olevan puolisolle vaan "velvollisuus" vieraissa hän ei käy eikä mitään sellasta. Voiko nainen vaan olla noin kylmä luonnostaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nainen saa orgasmin yhdynnässä? Minun puoliso ei ole saanut varmaan koskaan mun kanssa orgasmia, silti hän vaikuttaa ihan tyytyväiseltä seksi elämäänsä, jotenkin vaan mua (mies) vaan on käynyt kyrsimään kun seksi tuntuu olevan puolisolle vaan "velvollisuus" vieraissa hän ei käy eikä mitään sellasta. Voiko nainen vaan olla noin kylmä luonnostaan?

Heippa, en ole mikään paras neuvomaan mutta voisitteko ajatella että vähentäisitte seksikertoja?, onko teillä suuseksiä?, tämähän on minun vakkari kysymys. Me harrastamme seksiä 2-4 kuukaudessa, suuseksiä ja kaikkia muitakin seksiin liittyvää. Kumpikin nautitaan erittäin paljon seksistä, ei se seksin määrä vaan laatu. Keskustelkaa asiasta jos seksielämänne on noinkin viileätä, tuskin siinä on haluttomuudesta kysymys.M45.

Vierailija
2/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ SE on?

N51

Vierailija
4/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa ikinä orgasmiä yhdynnässä. Ikinä. Saan orgasmin, kun mieheni sormettaa, nuolee tms. Yleensä hoitelee minut siis ennen yhdyntää. Minun orgasmini jälkeen vasta yhdyntä. Tämä siksi, että mies tahtoo tarjota minullekin suuren nautinnon ja molemmat tiedämme, että vaikka nautin yhdynnästä tavattoman paljon, en saa sillä tavoin orgasmia.

Vierailija
5/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain klittakiihottimella voin saada orgasmin, pelkässä yhdynnässä en koskaan.

Vierailija
6/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain klittakiihottimella voin saada orgasmin, pelkässä yhdynnässä en koskaan.

Itse yhdynnässä en saa eli tarvitaan esim. suuseksiä tai lelu (sormettamallakaan en saa kun menee tavallaan tunto).

Vika ei tosiaan ole miehessä, koska kukaan kumppaneista ei ole saanut minulle orgasmia yhdynnässä. Kyllä silti olen tyytyväinen seksielämääni, sain orgasmin tai en. kait olen oppinut ottamaan ilon toisen läheisyydestä (jota meillä on toki muutenkin) =)

Vierailija
7/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti dildo ja jos silläkään ei irtoa orkku ni sit se ei vaan irtoa emättimestä.

piste.

Vierailija
8/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen yhdyntää, mutta saan silti vielä siinäkin.

Varmin tapa saada orgasmi on olla miehen päällä ja tätä asentoa meillä onkin usein. Toki muitakin.

Vierailija
9/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka takaa päin touhutessa? Ainoa haitta siinä on, että yrittää tajunta mennä.

Vierailija
10/13 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin saamaan niitä pelkällä yhdynnällä vasta päälle kolmikymppisenä! Luulin olevani niitä naisia, jotka eivät sitä pysty saamaan, mutta sieltä se tuli ekan kerran kuin salama kirkkaalta taivaalta -ja aivan puun takaa! Kumppanikin oli ehtinyt olla sama jo lähes kymmenen vuotta. Se vain yksinkertaisesti tulee, kun tekee sen hitaasti ja vetää kalun melkein ulos välillä. Ja itse voin vaikuttaa myös "työntökulmaan", jolloin se "hankaa" juuri tiettyyn kohtaan.

Vierailija
11/13 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa, kun mies jyystää ja jyystää;-o. Yleensä se mies on ihan liian kaukana, ei vain kosketa tarpeeksi klitoriksen seutua..ja siksipä se sormin hyväily ja suuseksi usein paikkaakin yhdyntää. Ja miksipä pitäisikään juuri yhdynnässä laueta? Voi laueta sitä ennen ja sen jälkeen - niinkin meillä tehdään, että ensin mies hyväilee mua niin, että sana useamman orgasmin ja kun sitten tulee sisälle, olen niin herkkänä, että saan helposti siinäkin. Ja sitten jos jaksaa, vielä sen jälkeen taas toisen sormien avulla...:-)).

Toivottavasti kukaan ei kuvittele, että elämä on täydellistä vasta, kun molemmat saavat yhtaikaa normiyhdynnässä. Ja jos nainen jää jatkuvasti kokonaan ilman, ei takuulla ole onnellinen, vaikka miten vakuuttaisi, että tuntui silti ihan hyvältä...:-/!

Vierailija
12/13 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

g-piste sijaitsee suhteellisen alhaalla joten kovin iso kalu "menee ohi". tekniikka haltuun sanon minä ;)

Vierailija
13/13 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin kerran seksiä pienimunaisen miehen kanssa ja sain parasta seksiä koskaan. Osui juuri oikeaan kohtaan, siihen melko alas.

Olisin voinut kirjoittaa saman kuin tuo edellinen.