Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö maca-jauhetta?

Vierailija
29.06.2011 |

Ostin sitä itse, kun luin jostain, että auttaisi stressin oireisiin... ja nyt sit se onkin käytetty potenssilääkkeenä. Kuin mun nyt käy, jos alan sitä ottamaan.. =0)

Siis onko mitään apua ollut kellekään mihinkään.. energian lisääntymiseen, stressin hallintaan, tai sit tohon seksielämään..?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla, onko muilla minkalaisia kokemuksia?

Vierailija
2/9 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hyvin outoa tavaraa, vaikka käytän aika paljon lisäravinteita ja mielelläni esim ayurvedisiä yrttejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toiminut täällä. En käytä mielialaan tai sressiin (siihen käytän muuta luontaista), mutta energiatasoja on kyllä maca lisännyt.

Vierailija
4/9 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis energian lisäämiseksi olen sitä käyttänytkin ja siinä on toiminut.

Potenssilääkkeeksi en ihan kutsuisi, siis heppi ei heilahda sen johdosta noin vaan ylös vaan, mutta seksihalujen nostattamiseen se on hyvä. Seksiä siis tekee enemmän mieli. :)

T. 4

Vierailija
5/9 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha ei kestä oireetta edes tuota 1/2 tl annosta päivässä ruoan päälle. alkaa sattua mahaan. oksensin kun otin 1tl annoksen.

Vierailija
6/9 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ottanut 1 tl maca jauhetta reilun viikon ajan aina jugurtin kanssa. 8 päivänä otinkin tyhjään mahaan maca jauheen ja alkoi hirveät mahanväänteet jotka kesti yli 3 tuntia. no seuraavana päivänä otin sitten 1 tl jugurtin seassa , ruoan päätteeksi ja alkoi taas pahat mahanväänteet kunnes oksensin. ihmettelen miksi vatsaongelmaa ei aluksi ollut?

Vierailija
7/9 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2011 klo 20:21"]Ostin sitä itse, kun luin jostain, että auttaisi stressin oireisiin... ja nyt sit se onkin käytetty potenssilääkkeenä. Kuin mun nyt käy, jos alan sitä ottamaan.. =0)

Siis onko mitään apua ollut kellekään mihinkään.. energian lisääntymiseen, stressin hallintaan, tai sit tohon seksielämään..?
[/quote]
Mitä tämä on ja mistä saa?

Vierailija
8/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään vaikutusta:( laatikko kohta vedetty.. Toista ei tuu. Spirulina toimii mulla.

Vierailija
9/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käytetty, en tarkkaan muista mitä vaikutusta oli. Maku on aika voimakas, ei tuolla seksiin paljoa tainnut olla vaikutusta. Lanttunen aromi tai nauris, voi olla hieman sinnepäin. Itse laitoin ruokalusikallisen marjapuuron kanssa, siinä se meni parhaiten, vaikka maku silti tuntuu.

http://www.life.fi/Voimaruoka-Maca-jauhe

Niin kiehuvaan veteenkin laitoin sitä, hieman maku muuttuu mukavemmaksi. Voisi kokeilla juureskeittoon ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi